ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی، دو اسمارت واچ جدید روانه بازار کند

رسانه های کره ای اخیراً به نقل از منابع نزدیک به ال جی تایید کرده اند که این کمپانی قصد دارد ساعت های هوشمند جدیدی را در خانواده های Style و Sport روانه بازار کند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

رسانه های کره ای اخیراً به نقل از منابع نزدیک به ال جی تایید کرده اند که این کمپانی قصد دارد ساعت های هوشمند جدیدی را در خانواده های Style و Sport روانه بازار کند که از سیستم عامل Wear OS بهره می برند.

بنابر مستنداتی که ال جی پیشتر در اختیار رگولاتوری FCC گذاشته بود، اسمارت واچ جدید قرار بود از اتصال مخابراتی پشتیبانی کند اما گزارش های تازه، از ایجاد تغییراتی در مشخصات سخت افزاری آن حکایت دارند.

به نظر می رسد ال جی تصمیم به کنار گذاشتن اتصال مخابراتی، NFC و GPS گرفته است و اسمارت واچ های جدیدش را تنها به وای فای و بلوتوث تجهیز کرده است. این گزارش ها ابعاد 1.2 اینچی نمایشگر را تایید کرده اند و از جمله مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند ال جی می توان به چیپست اسنپدراگون 2100 برای پوشیدنی ها، حافظه رم 768 مگابایتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ضمناً جواز IP68، مقاومت دستگاه در برابر آب را تضمین می کند.

علاوه بر این مشخصات سخت افزاری، در بخشی از گزارش آمده که این ساعت های جدید قیمتی بین 300 الی 400 دلار خواهند داشت و تا پیش از پایان ماه جاری میلادی، در دو رنگ مشکی و نقره ای به دست مشتریان می رسند. بنابراین به نظر می رسد که ال جی بزودی مراسمی برای رونمایی از این دیوایس ها برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی