ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری سامسونگ مایکروسافت هدست
تکنولوژی

سامسونگ زودتر از اپل هدست واقعیت افزوده بیسیم خودش را معرفی می کند

تنها دو هفته پس از آن که موج شایعات در خصوص هدست واقعیت افزوده / واقعیت مجازی اپل آغاز شد، خبر می رسد که رقیب اصلی این شرکت یعنی سامسونگ نیز عزم خود را برای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

تنها دو هفته پس از آن که موج شایعات در خصوص هدست واقعیت افزوده / واقعیت مجازی اپل آغاز شد، خبر می رسد که رقیب اصلی این شرکت یعنی سامسونگ نیز عزم خود را برای عرضه محصولی مشابه با همکاری مایکروسافت جزم کرده و حتی امکان آن وجود دارد که پوشیدنی جدید کره ای ها زودتر از رقیب آمریکایی خود از راه برسد.

بنا بر ادعای وبسایت خبری «The Korea Times»، سامسونگ در طی یک همکاری فشرده با مایکروسافت در حال توسعه یک هدست بسیار قدرتمند است که می تواند تجربه محتواهای واقیعت افزوده و واقعیت مجازی را به صورت یکجا برای کاربران به ارمغان بیاورد.

همکاری سامسونگ مایکروسافت هدست

نکته جالب اینجاست که انتظار می رود هدست (و یا شاید عینک هوشمند) اپل در حوالی سال ۲۰۲۰ معرفی و راهی بازار شود، اما وبسایت کره ای مدعی شده که نمونه اولیه از محصول مشترک سامسونگ و مایکروسافت قرار است تا چند ماه دیگر و در خلال نمایشگاه IFA در برلین رونمایی شود.

یکی از مقامات ارشد سامسونگ در مصاحبه با The Korea Times گفته: «سامسونگ الکترونیکس در حال توسعه یک هدست گرانقیمت بی سیم است که همزمان از محتواهای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. بدون تردید تمام قطعات سخت افزاری اصلی هدست مذکور از جمله پردازنده، نمایشگر OLED و سنسورها ساخت سامسونگ خواهند بود.»

همکاری سامسونگ مایکروسافت هدست

او در ادامه افزوده «از آن سو نیز مایکروسافت علاوه بر کاستن از هزینه گواهی استفاده از پتنت های خود قصد دارد اکوسیستمی غنی از بازی ها و اپلیکیشن های کاربردی را برای محصول ما فراهم آورد.»

با این همه اما کمپانی کره ای سابقه ای چندان خوبی در پایبندی به زمانبندی های ارائه شده برای محصولات کاملاً جدید خود ندارد. به عنوان مثال عرضه موبایل انعطاف پذیر این شرکت چندین سال است که به طور مداوم با تاخیر مواجه می شود. اما وقتی پای مایکروسافت در میان باشد، می توانیم بیشتر از قبل به این گجت تازه خوشبین باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی