ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدید هم نمایشگر بدون حاشیه آیفون SE بعدی را تأیید می کنند

در هفته های اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعات زیادی پیرامون نسخه بعدی آیفون SE بودیم و هرچه پیش تر می رویم بر تعداد این گزارشات افزوده می شود. موبایل مورد بحث که احتمالاً  آیفون ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

در هفته های اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعات زیادی پیرامون نسخه بعدی آیفون SE بودیم و هرچه پیش تر می رویم بر تعداد این گزارشات افزوده می شود. موبایل مورد بحث که احتمالاً  آیفون SE 2 یا آیفون SE 2018 نام خواهد گرفت، به عنوان کوچک ترین عضو خانواده تلفن های هوشمند اپل طرفداران بسیاری داشته و یکی از محصولات مورد انتظار این کمپانی آمریکایی به شمار می رود.

در حال حاضر فرضیات مختلفی درباره آیفون SE جدید وجود دارد که به طور کلی در دو دسته قرار می گیرند: گروه اول که دید محافظه کارانه تری دارند، بر این باورند که طراحی نسخه بعدی آیفون کوچک اپل با مدل قبلی تفاوتی نداشته و تنها برای پشتیبانی از شارژ بی سیم، پنل آلومینیومی پشت گوشی با نمونه شیشه ای عوض خواهد شد و سایر تغییرات به ارتقاء نرم افزار و سخت افزار داخلی محدود می گردند.

اما گروه دیگر با توجه به برخی تصاویر افشا شده، معتقدند آیفون SE 2 با طراحی مدرن و بدون حاشیه به بازار می آید و با تجهیز به سنسور FaceID، شباهت غیر قابل انکاری با پرچمدار کنونی اپل (آیفون 10) خواهد داشت.

آیفون SE بعدی احتمالاً به سنسور FaceID مجهز می شود

فرضیه دوم در مجموع جذاب تر به نظر می رسد و حالا با انتشار تصاویر جدیدی از محافظ صفحه «Olixar» قوت بیشتری گرفته است. در این تصاویر شاهد یک گلس محافظ نمایشگر با بریدگی در قسمت بالا هستیم که ابعادی در حد آیفون SE قبلی دارد. همچنین برخی تصاویر شماتیک نیز منتشر شده اند که اطلاعاتی درباره ابعاد دستگاه و محافظ صفحه آن را در اختیارمان قرار می دهند.

شاید در نگاه اول تصاویر موجود برای اثبات پیش بینی های مطرح شده کافی به نظر نرسند؛ اما اگر پیگیر اخبار و شایعات دنیای موبایل باشید، حتماً می دانید که شرکت های تولیدکننده معمولاً پیش از معرفی رسمی محصولات جدید، اجازه تولید تجهیزات و لوازم جانبی مورد نیاز را به شرکت های شخص ثالث می دهند که در این بین انتشار تصاویر این لوازم جانبی، می تواند اطلاعاتی را درباره محصول اصلی در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

لازم به ذکر است که جدا از مبحث طراحی ظاهری، منابع مختلف از احتمال به کارگیری چیپست A10 Fusion (متعلق به آیفون 7) در نسخه جدید آیفون SE خبر می دهند که حتی با استانداردهای کنونی نیز چیپست توانمندی محسوب می شود. علاوه بر این بعضی از کارشناسان احتمال عرضه قابلیت هایی مانند 3D Touch، دوربین دوگانه و جک هدفون را نیز دور از انتظار نمی بینند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    زیباترین آیفون میشه

مطالب پیشنهادی