ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ تانوس به فورتنایت آمد

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Fortnite

تانوس در فورتنایت

  • بازی آنلاین است

این روزها تب و تاب اونجرز اینفینیتی وار همه را فرا گرفته و کمپانی مارول هم برای بازاریابی بیشتر اثر معروفش، تصمیم گرفت در همکاری با اپیک گیمز شخصیت منفی فیلمش را به فورتنایت بیاورد؛ در رویداد جدید فورتنایت می‌توانید به تانوس تبدیل شوید و قدرتمندتر از همیشه با دشمنان بجنگید.

تانوس در کنار سلامتی زیادش، سه نوع ضربه دارد: مشت بزنید، از لیزر استفاده کنید یا پریده و با قدرت فراوان در یک جایی فرود بیایید. برای تغییر شکل به تانوس نیز باید دستکش او را بیابید. صحبت از اونجرز اینفینیتی وار شد، بد نیست اضافه کنیم که اثر جدید مارول زودتر از تمام فیلم‌های سینمایی به فروش یک میلیارد دلاری رسید و در حال حاضر، از دیدگاه کاربران IMDB پنجمین فیلم برتر تاریخ است.

موفقیت‌های اینفینیتی وار به حدی زیاد بوده که حتی روی درآمد بازی‌های موبایل مارول هم تاثیر گذاشته و به صورت میانگین، فروش آن‌ها را 120 درصد افزایش داده است. اگر شما نیز می‌خواهید با یکی از عناوین تلفن همراه مارول سوار بر موج هایپی که اینفینیتی وار به راه انداخته شوید، دو عنوان Marvel: Future Fight و Marvel Strike Force را پیشنهاد می‌کنیم.

فورتنایت

فورتنایت

سازنده: Epic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2000 مگابایت زبان:

Tiny Bubbles

  • بازی آفلاین است

اگر Tiny Bubbles را عنوانی در سبک «جور کردنی» (Tile-Matching) به حساب بیاوریم، می‌توانیم بگوییم بعد از کندی کراش بازی نتوانسته تا این اندازه خلاقیت به این سبک تزریق کند. Tiny Bubbles ایده‌های جدیدی دارد، هر چند مرحله یک بار با افزودن عناصر جدید تازگی‌اش را حفظ می‌کند و به کمک موسیقی آرامش بخش و رنگ بندی زیبا جذابیتش را افزایش می‌دهد.

مکانیزم های پایه Tiny Bubbles همانند دیگر عناوین سبک جور کردنی است. یعنی اگر چند جسم مشابه کنار یکدیگر قرار بگیرند آن ها ناپدید شده و امتیاز به دست می آورید. اما تفاوت بزرگ Tiny Bubbles با بقیه بازی های مشابهش چگونگی گذاشتن این اجسام پیش هم هست.

محیط بازی از حباب هایی تشکیل شده که عمدتا بی رنگ هستند. در هر مرحله، بازی به شما چند رنگ می دهد که می توانید با آن ها این حباب ها را رنگی کنید. اگر چند حباب رنگی شبیه پیش یکدیگر باشند، آن ها ترکیده و یک قدم به موفقیت نزدیک می شوید. بازی شاید به خاطر پیچیدگی‌هایش به موفقیت عناوین مشابهش نرسد ولی باز تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که در جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

Tiny Bubbles

Tiny Bubbles

سازنده: Pine Street Codeworks قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 162.3 / 75 مگابایت زبان:

Monument Valley

  • بازی آفلاین است

به روندی که با هفت سنگ‌های این چند هفته طی کردیم، دقت کردید؟ ابتدا تصمیم گرفتیم آپدیت‌ بازی‌های مهم را به مطلب اضافه کنیم، امروز هم به معرفی عنوانی که رایگان شده‌ پرداخته‌ایم و احتمالا در مرحله بعد نوبت به تخفیف‌ها می‌رسد. با این حساب روزی را میبینیم که دیگر هیچ بازی جدیدی در لیست نیست و همه را آپدیت‌ها یا تخفیف‌ها تشکیل داده‌اند.

تقصیر ما نیست، وضعیت بازی‌های موبایل خیلی وخیم‌تر از چیزی شده که انتظار داشتیم. بگذریم، دیروز قسمت نخست مانیومنت ولی در گوگل پلی رایگان شد و به نظر می‌رسد تا چند روز هم ادامه می‌یابد. مانیومنت ولی 1 هنوز به خاطر معماها و سبک گرافیکی‌اش جزو بهترین‌های موبایل بوده و اگر تاکنون دست به تجربه این اثر فراموش‌نشدنی نزده‌اید، حالا وقتش است.

Monument Valley

Monument Valley

سازنده: ustwo games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 260 مگابایت زبان:

Be Zero

  • بازی آفلاین است

هر چه قدر هفته بدی را پشت سر گذاشتیم، حداقل از دیدگاه بازی‌های پازل با آثار جذابی رو به رو بودیم، در کنار Tiny Bubbles و خلاقیت‌هایش، Be Zero هم عنوانی اورجینال است که با وجود ایده‌ ساده‌اش در مرحله‌های ابتدایی کمی گیج‌تان می‌کند. در Be Zero هدف ساده‌ای پیش رو دارید؛ باید تمام اعداد را صفر کنید. برای این کار به بازیکن چند مربع با اعداد مختلف داده می‌شود و حالا باید به گونه‌ای آن‌ها را روی خانه‌ها حرکت دهید تا در نهایت به صفر برسید.

Be Zero

Be Zero

سازنده: Xi You Di Wang قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 110 مگابایت زبان:

Ramboat 2

  • بازی آفلاین است

استودیوی Genera Games را خیلی‌ها با عنوان اکشن و آفلاین Cover Fire می‌شناسند. برای جدیدترین اثرشان، آن‌ها باز سراغ سبک تیراندازی رفته‌اند. با این تفاوت که حالا خبری از کاور گرفتن پشت دیوارها نیست و باید اسلحه‌تان را بردارید، به دل دشمن بزنید و هر کسی را که دید بکشید. Ramboat 2 یک بازی اکشن رانر است که در آن، کنترل شخصیتی شبیه به فیلم‌های رامبو را دارید و با اسلحه‌های فراوان به جان دشمنان می‌افتید.

Ramboat 2

Ramboat 2

سازنده: Genera Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 229 / 88 مگابایت زبان:

R.B.I. Baseball 18

اگر از طرفداران بیسبال هستید و سادگی‌های MLB Tap Sport 2018 خیلی به مذاق‌تان خوش نمی‌آید، یک خبر خوب برای‌تان داریم: R.B.I. Baseball 18 بالاخره به اندروید آمد. این عنوان که در همکاری با لیگ برتر بیسبال آمریکا ساخته شده، با پیاده‌سازی تک تک ویژگی‌های ورزش محبوب آمریکایی‌ها یک تجربه کاملا شبیه‌سازی ارائه می‌دهد.

در بازی هم می‌توانید در نقش توپ پرتاب‌کن قرار بگیرید، هم پشت خط رفته و آن را با چوب بزنید و هم بعد از پرتاب توپ با سرعت فراوان به سمت نقطه مشخص شده بدوید. تلفن‌های همراه تاکنون میزبان عنوانی از بیسبال با این حجم از جزییات چه در بخش گیم‌پلی و چه در قسمت گرافیک نبوده اند و اگر دوست دارید بدانید بیسبال در موبایل چگونه است، R.B.I. Baseball 18 را از دست ندهید.

R.B.I. Baseball 18

R.B.I. Baseball 18

سازنده: Major League Baseball Advanced Media قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3100 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    گفتید تانوس دو نوع ضربه دذه درحالی که ۳ نوع داره مشت هم میزنه

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

      ممنون از تذکرتون، متن اصلاح شد

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بازی جدید کچ اپ عالی بود که ..space forinter 2 ...البته من با اشتباه تایپی نوشتم خخخ

  • sepehr
    sepehr | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اشتباه نکنید الان اونجرز سومه نه پنجم

    • ashkan_72
      ashkan_72 | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

      الان از imdb دیدم 15 امه.

مطالب پیشنهادی