ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه باتری شیائومی Mi Mix 2s با دیگر پرچمداران

به تازگی باتری شيائومی Mi Mix 2s مورد آزمایش قرار داده شده و مشخص شده که این موبایل با یک بار شارژ شدن چه مدت می‌تواند فعالیت کند. با قرار دادن این رقم در کنار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

به تازگی باتری شیائومی Mi Mix 2s مورد آزمایش قرار داده شده و مشخص شده که این موبایل با یک بار شارژ شدن چه مدت می‌تواند فعالیت کند. با قرار دادن این رقم در کنار عمر باتری دیگر پرچمداران می‌توان به کیفیت این گوشی پی برد.

Mi Mix 2s یکی از هیجان‌انگیزترین موبایل‌های سال ۲۰۱۸ به شمار می‌رود چرا که این موبایل از طراحی بسیار نازک و زیبایی بهره می‌برد و علاوه بر آن علمکرد بسیار سریعی هم دارد. ضمن اینکه در گوشی یاد شده قابلیت‌های خوبی تعبیه شده و از رابط کاربری مناسبی هم بهره می‌برد.

این پرچمدار بدون حاشیه از یک صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. یک دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی نیز در آن تعبیه شده و بدنه‌ی سرامیکی و فریم فلزی آن چشم هر کاربری را به خود جلب می‌کند.

حال سوال اینجاست که عمر باتری شیائومی Mi Mix 2s چه رقمی است و پرچمدار بعدی این کمپانی چینی در این مبحث نیز می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر؟

کارشناسان برای بدست آوردن جواب این سوال، یک تست باتری روی این موبایل انجام دادند و توانستند عمر باتری شیائومی Mi Mix 2s را تخمین بزنند. همانطور که می‌دانید گوشی یاد شده از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و بر اساس این آزمایشات مشخص شد که این باتری قادر است موبایل مذکور را تا ۷ ساعت و ۵۷ دقیقه روشن نگه دارد.

این عدد در واقع رقمی عادی میان دیگر پرچمداران به شمار می‌رود و پرچمدار شیائومی توانسته از این حیث با گلکسی اس 9 و نوت 8 برابری کند اما برخی پرچمدارن (مخصوصاً آیفون‌ها) نسبت به این گوشی برتری محسوسی دارند.

البته باید گفت که آخرین نسخه از رابط کاربری مخصوص شیائومی یعنی MIUI 9.5 که در Mi Mix 2s قرار گرفته، بر اساس اندروید اوریو طراحی شده و از حالت بهبود کارایی خاصی بهره نمی‌برد و نمی تواند توجیهی برای عمر باتری متوسط این موبایل به شمار آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی