ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارشگر بازی هم تایید کرد؛ حضور لیگ قهرمانان اروپا در فیفا 19

بعد از آن که کونامی اعلام کرد از سال آینده قراداد 10 ساله این کمپانی با یوفا به پایان می رسد، شایعاتی مبنی بر حضور لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در نسخه بعدی سری ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

بعد از آن که کونامی اعلام کرد از سال آینده قراداد 10 ساله این کمپانی با یوفا به پایان می رسد، شایعاتی مبنی بر حضور لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در نسخه بعدی سری فیفا به گوش می رسید. حال به نظر می رسد این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته اند. به تازگی گزارشگر هلندی فیفا تایید کرده است که مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در فیفا 19 حضور خواهند داشت.

او می گوید چند روزی را مشغول ضبط دیالوگ های جدید و به روزشده برای نسخه جدید فیفا بوده و امسال، بازی به علت حضور لیگ قهرمانان بهتر از گذشته هم خواهد بود. او ادامه می دهد که بعد از انجام کار گزارشگرها، گروهی از بازیکنان فیفا جدید را تست کرده و در اواخر ماه اکتبر، بازی آماده فروش خواهد بود.

لیگ قهرمانان اروپا

کونامی در روزهای گذشته اعلام کرد که بعد از برگزاری مسابقه فینال بین تیم های لیورپول و رئال مادرید، دیگر حق استفاده از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در اختیار این کمپانی نیست. البته چندی پیش PES 2019 به صورت رسمی معرفی شد و ظاهراً کونامی با خرید لایسنس دیگر تورنومنت ها، قصد جبران این موضوع را دارد.

این شرکت به مدت ده سال حق امتیاز استفاده از دو مورد از بزرگترین رقابت های فوتبال را در اختیار داشت که از معدود برتری های سری PES نسبت به فیفا به شمار می رفتند.

البته این خبر هنوز به صورت رسمی از سمت الکترونیک آرتز اعلام نشده و به احتمال زیاد این کمپانی در جریان رویداد E3 2018 آن را به صورت رسمی تایید خواهد کرد. فیفا 19، پاییز سال جاری تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد و تا آن زمان می توانید از بسته الحاقی رایگانی که جام جهانی 2018 را به فیفا 18 اضافه می کند، لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی