ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی به شایعات مربوط به پلی استیشن 5 پاسخ داد

در چند ماه اخیر شایعات زیادی مبنی بر زمان معرفی کنسول پلی استیشن 5 شنیده می شد. شاون لیدن، مدیرعامل بخش سرگرمی های تعاملی سونی آمریکا سرانجام در جدیدترین پادکست بلاگ رسمی پلی استیشن به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

در چند ماه اخیر شایعات زیادی مبنی بر زمان معرفی کنسول پلی استیشن 5 شنیده می شد. شاون لیدن، مدیرعامل بخش سرگرمی های تعاملی سونی آمریکا سرانجام در جدیدترین پادکست بلاگ رسمی پلی استیشن به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گفته او، سونی در حال حاضر روی عرضه بازی هایی همچون The Last of Us 2، نسخه جدید اسپایدرمن و Death Stranding متمرکز شده و قصد رونمایی از سخت افزار جدیدی در رویداد E3 2018 را ندارد.

ظاهراً در E3 امسال اطلاعات تازه ای از Death Stranding و دیگر انحصاری مورد انتظار پلی استیشن 4 یعنی The Last of Us منتشر خواهد شد. مدتی پیش، سایت SemiAccurate به فرستاده شدن کیت های توسعه پلی استیشن 5 به کمپانی های بازی سازی اشاره کرده و عرضه این کنسول در سال جاری میلادی را مدعی شده بود.

البته این ادعا سریعاً از سمت منابع معتبری همچون دیجیتال فاندری رد شد. در مقاله این سایت در رابطه با پلی استیشن بعدی آمده است که به دلیل رسیدن سونی و مایکروسافت به هزینه ای معقول برای تولید سخت افزارهای کنسول های نسل بعدی، به احتمال زیاد تا سال 2020 شاهد عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس بعدی نخواهیم بود.

پلی استیشن 5
پلی استیشن 4 هنوز راه زیادی در پیش دارد.

مایکل پکتر به عنوان یکی از تحلیلگرهای شناخته شده بازی های ویدیویی نیز چنین اعتقادی داشته و شانس 75 درصدی را برای عرضه پلی استیشن 5 در سال 2020 قائل شده است.

با توجه به لیست طولانی بازی های انحصاری بزرگی که در آینده ای نزدیک برای پلی استیشن 4 منتشر خواهند شد و فروش فوق العاده این کنسول در بازارهای جهانی، عدم عرضه زودهنگام پلی استیشن بعدی به هیچ عنوان عجیب نیست.

کنفرانس E3 سونی در ساعت 5:30 صبح روز 22 خرداد برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد نمایش های از بازی های شناخته شده پلی استیشن 4 که در ماه های آتی عرضه خواهند شد، خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    من که خیلی خوشحالم از اینکه روز اولی که ps4 pro اومدم خریدمش، انحصاریهای سونی عالین، من واقعا بهترین تجربه بازیام همین انحصاریا بودن

  • shima
    shima | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بی صبرانه منتظر gta 6 هستیم راک استار دیگه باید ی تکونی به خودش بده gta 5 با اینکه خیلی عالیه ولی دیگه تکراری و قدیمی شده کاش gta 6 رو هر چه سریع تر میساخت

    • HesamS
      HesamS | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

      با اين حساب GTA VI براى PS4 اجرا نميشه؟

مطالب پیشنهادی