ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جیمیل
تکنولوژی

حالت آفلاین بومی جیمیل به زودی از راه می‌رسد

اگر هنوز دسترسی به حالت آفلاین بومی جیمیل برایتان آزاد نشده، باید بگوییم که به زودی آن را تجربه خواهید کرد. انتشار قابلیت مذکور که در روز اول کنفرانس Google I/O به عنوان بخشی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

اگر هنوز دسترسی به حالت آفلاین بومی جیمیل برایتان آزاد نشده، باید بگوییم که به زودی آن را تجربه خواهید کرد. انتشار قابلیت مذکور که در روز اول کنفرانس Google I/O به عنوان بخشی از تغییرات جدید جیمیل معرفی شد، از ساعاتی پیش برای کاربران بزرگترین سرویس ایمیل دنیا آغاز شده است.

کاربران G Suite برای دسترسی به این قابلیت، نیاز به تأیید و فعالسازی ادمین دارند. اما بقیه کاربران معمولی در آینده نزدیک می‌توانند با مراجعه به تنظیمات جیمیل وارد تب «آفلاین» شده و تیک «Enable offiline mail» را فعال نمایند. توجه داشته باشید که برای دسترسی به این گزینه حتما باید مرورگرتان گوگل کروم 61 به بعد و حساب جیمیل‌تان نیز به جیمیل جدید تغییر کرده باشد.

جیمیل آفلاین تفاوت زیادی با حالت آنلاینش ندارد، اما این مزیت را دارد که می‌توانید تمام کارهایتان (از جمله نوشتن، آرشیو یا پاک کردن ایمیل‌ها) را انجام دهید تا به محض اتصال به اینترنت، همگام‌سازی انجام شده و تغییرات شما نهایی شوند.

نکته جالب این که در حالت آفلاین امکان دانلود و ذخیره داده‌های آفلاین خود در کامپیوتر را هم دارید، حتی اگر از حساب کاربری خارج شده باشید. همچنین گوگل اعلام کرده که قابلیت Smart Compose را هم به طور آزمایشی در اختیار کاربران قرار داده که می‌تواند به لطف یادگیری ماشینی، متن ایمیل‌ها را برایتان تکمیل کند.

البته ظاهرا برای دسترسی به Smart Compose حتما باید آنلاین باشید و آن را از بخش قابلیت‌های آزمایشی جیمیل فعال نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی