ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی کامپیوتر یکپارچه Envy Curved بهره مند از دستیار صوتی الکسا را معرفی کرد

اچ پی به تازگی از کامپیوتر یکپارچه «Envy Curved AiO» با نمایشگر 34 اینچ خمیده رونمایی کرده است. دستیار صوتی الکسای آمازون روز به روز در دستگاه های بیشتری تعبیه می شود و این بار ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

اچ پی به تازگی از کامپیوتر یکپارچه «Envy Curved AiO» با نمایشگر 34 اینچ خمیده رونمایی کرده است.

دستیار صوتی الکسای آمازون روز به روز در دستگاه های بیشتری تعبیه می شود و این بار پای خود را به Envy Curved AiO باز کرده. این کامپیوتر پایه بزرکی دارد که اسپیکر را درخود جای داده است.

مشخصات Envy Curved AiO بسیار شبیه با مدلی با نام مشابه است که سال گذشته معرفی شده بود، البته این بار شاهد به روز رسانی هایی بوده. سطح کامپیوتر جدید بافتی از جنس چوب مصنوعی دارد، در آن شارژر بیسیم تعبیه شده و وب کم آن قابلیت مخفی شدن دارد.

پردازنده در نظر گرفته شده برای آن Core i7 است و به کارت گرافیک جی- فورس GTX 1050 مجهز شده. همچنین می توانید از طریق دستگاه های دیگر به اسپیکر آن به واسطه بلوتوث متصل شده و از آن مشابه با یک اسپیکر بلوتوث بهره ببرید.

Envy Curved AiO از چندین درگاه USB و درگاه های هدفون، شبکه و کارتخوان SD بهره می برد. همچنین خروجی و ورودی HDMI برای آن در نظر گرفته شده است.

دستیار صوتی الکسا نیز از پیش روی آن نصب شده و می توانید از آن بخواهید موسیقی دلخواه را پخش کند یا هر اطلاعاتی که نیاز دارید را روی نمایشگر نشان دهد. با این حال اچ پی کلید ویژه ای برای خاموش کردن دستیار صوتی در نظر نگرفته و به این ترتیب راهی برای خاموش کردن سریع آن وجود ندارد. در حالی که تقریباً تمامی دستگاه های مهمی که به الکسا مجهز شده اند، کلید ویژه ای برای این کار دارند.

HP همچنین یک نمونه ارزان قیمت تر ENVY AiO 27 را معرفی کرده که نمایشگر مسطح 27 اینچی دارد و قرار است با قیمتی 1399 دلاری از ماه جاری میلادی روانه بازار شود.

مدل 34 اینچی کامپیوتر یکپارچه Envy Curved AiO قرار است در سال 2019 روانه بازار شود. با این حال تاریخ دقیقی برای این موضوع اعلام نشده. همچنین قیمت آن نیز مشخص نیست.

 

تماشا کنید: کالبد شکافی کامپیوتر یکپارچه iMac Pro اپل

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی