ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت جدید دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو توسط ایران خودرو اعلام شد

قیمت جدید 3 خودروی دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو از سوی ایران خودرو اعلام شد. از این رو مشتریانی که پیش از این خودروهای خود را با قیمت روز تحویل کارخانه پیش خرید ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

قیمت جدید 3 خودروی دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو از سوی ایران خودرو اعلام شد. از این رو مشتریانی که پیش از این خودروهای خود را با قیمت روز تحویل کارخانه پیش خرید کرده بودند حالا ناچارند تا 4 یا 5 میلیون تومان بیش از قیمت قبلی برای تحویل گرفتن خودرو خود هزینه کنند.قیمت دنا دنا پلاس دنا پلاس توربو دنا پلاس از لحاظ فنی تفاوتی با دنا ندارد و بیشتر تغییرات اعمال‌شده مربوط به بدنه‌ خودرو است. اولین تغییری که در ظاهر دنا پلاس می توان مشاهده کرد وجود سانروف در خودرو است که از این لحاظ می توان گفت که شاهد حضور اولین خودرو با سانروف فابریک کارخانه  در خودروهای زیر 50 میلیون تومان تولید ایران خودرو هستیم.قیمت دنا دنا پلاس دنا پلاس توربویکی دیگر از تغیرات دیگر دنا پلاس نسبت به دنای معمولی وجود خصوط در بدنه خودروست که این خطوط  از قسمت جلوی خودرو شروع شده و تا انتهای خودرو ادامه می یابد.قیمت دنا دنا پلاس دنا پلاس توربودنا پلاس از لحاظ مشخصات فنی مانند دنا است. این دو خودرو از موتور EF7 بهره می‌برند. این موتور حجم 1646 سی‌سی (1700 سی‌سی اسمی)،4 سیلندر و 16 سوپاپ دارد. حداکثر قدرت خروجی موتور دنا پلاس 115 اسب بخار است که در 6000 دور در دقیقه به دست می‌آید. استاندارد آلایندگی دنا و دنا پلاس یورو ۴ است.قیمت دنا دنا پلاس دنا پلاس توربودنا پلاس توربو دقیقا با همان مشخصات دنا پلاس و اندکی تغییرات در ظاهر و موتور توربو با قدرت 147 اسب بخار دارد. تغییرات ظاهری این خودرو به رینگ و لاستیک جدید و با سایز پهن تر و تعویض سر دنده خلاصه می شود .اما با اضافه شدن سیستم توربو به موتور سابق تغییرات مهمی در این خودرو را شاهد هستیم.

فرمان چرمی با دوخت قرمز، زیرپایی موکتی با آرم توربو و نوار قرمز رنگ، تغییر طرح سر دسته دنده به همراه گردگیر آن با دوخت قرمز از دیگر تغییرات داخلی دنا پلاس توربو محسوب می گردد.

عرضه این خودرو در شرایطی انجام می شود که پیش از این شاهد بروز مشکلات فنی و نارضایتی خریداران سورن توربو بودیم که با موتور مشابهی با دنا پلاس توربو به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • محمدی
    محمدی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    و مردم همچنان می خرند
    بعضی هارو میبینم تو فکر جور کردن وام برای خرید ماشینن پرایدم نه که بگم ماشین لازمشونه

  • intel100
    intel100 | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ماشین خوبیه و آرزو بدل موندم ...?
    خدا ازتون نگذره .. جوونیمون سوخت.

  • rezan7899
    rezan7899 | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اگر واقعا ۹۰ درصد تولید آن ها داخل است ، چرا با جابه جایی قیمت ارز با تحریم ها این همه تغییر قیمت تولیدات داخلی داریم ؟؟؟ سهام عدالت این هاست نه ۲۶.۵ هزار تومان

  • reza
    reza | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    حاجی اینا رو نذار ی چیز بزار قدرت خریدشو دآشته باشیم

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    پنج میلیون تومان افزایش قیمت!
    اونوقت TON میخواست به این اقتصاد ضربه بزنه! جدا؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی