ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپ رسماً اعلام کرد: اولین شرکت فناوری میلیارد دلاری ایرانی

امروز در حاشیه مراسم ایرانسل، مدیر ارشد اجرایی اسنپ خبر داد که ارزش این کسب‌وکار بین ۱.۴ الی ۱.۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود. اگرچه در این رابطه گمانه‌زنی‌هایی می‌شد، اما این اولین بار است که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۰

امروز در حاشیه مراسم ایرانسل، مدیر ارشد اجرایی اسنپ خبر داد که ارزش این کسب‌وکار بین ۱.۴ الی ۱.۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود. اگرچه در این رابطه گمانه‌زنی‌هایی می‌شد، اما این اولین بار است که خود اسنپ رسماً اعلام می‌کند که تبدیل به یک یونیکورن یا تک‌شاخ شده است.

«شهرام شاهکار»، در مراسم ایرانسل که یکی از سرمایه‌گذاران اصلی اسنپ است، اعلام کرد که این تاکسی آنلاین با رکورد یک میلیون سفر موفق روزانه، هفتمین استارت‌آپ حوزه حمل‌ونقل آنلاین در دنیاست.

در این فهرستی که شاهکار ارائه داد، شرکت‌های دی‌دی چاکسینگ (چین)، اوبر (آمریکا)، گرب (سنگاپور)، اولا (هند)، لیفت (آمریکا) و یاندکس (روسیه) بالاتر از اسنپ قرار دارند. مدیر ارشد اجرایی اسنپ در همین رابطه گفت: «اسنپ اولین استارت‌آپ ایرانی به شمار می‌رود که نام آن در عرصه بین‌المللی مطرح شده است.»

مدیر ارشد اجرایی اسنپ با نمایش آمار سفرهای شرکت‌های دیگر این حوزه، گفت: «آمار تعداد سفرهای روزانه شرکتهای حملونقل آنلاین در سراسر دنیا نشان میدهد که اکنون اسنپ در رده هفتم دنیا است. اسنپ در روزهای آخر سال ۹۶ موفق به ثبت رکورد یک میلیون سفر موفق در روز شد.» به گفته شاهکار، این ارزش‌گذاری بر اساس میانگین ارزش همتایان منطقه‌ای برآورد شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • ?️
    ?️ | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اروپایی ها چی؟ بازارشان را کامل داده اند دست اوبر یا...؟

  • Mehrad Shams
    Mehrad Shams | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    وقتی حق رانندرو خیلی راحت میخوره معلومه میلیارد دلاری میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی