ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپ استور
تکنولوژی

اپلیکیشن‌ های اپ استور از طریق جستجو و بازی ها با مرور بهتر دیده می‌ شوند

آخرین گزارشات تأیید می‌کنند که طراحی جدید اپ‌استور، تأثیر بسزایی روی بهتر دیده شدن اپلیکیشن‌ها و آمار دانلود آن‌ها گذاشته. سنسور تاور، پایگاه تحلیلی اپلیکیشن‌ها در گزارش اخیر خود ضمن تأیید این موضوع تأثیرات این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

آخرین گزارشات تأیید می‌کنند که طراحی جدید اپ‌استور، تأثیر بسزایی روی بهتر دیده شدن اپلیکیشن‌ها و آمار دانلود آن‌ها گذاشته. سنسور تاور، پایگاه تحلیلی اپلیکیشن‌ها در گزارش اخیر خود ضمن تأیید این موضوع تأثیرات این طراحی جدید را به تفکیک بررسی کرده است.

به گفته سنسور تاور آمار اپلیکیشن‌هایی که با مرور صفحات اپ‌استور توسط کاربران (به اصطلاح از طریق Browse شدن) دانلود می‌شوند، حالا به 15 درصد رسیده‌ است. این در حالیست که تا قبل از iOS 11، سهم اپلیکیشن‌هایی که به این طریق در آیفون و آیپد کاربران نصب می‌شد به 10 درصد هم نمی‌رسید.

اما هنوز اصلی‌ترین روش دانلود اپلیکیشن‌ها در اپ‌استور، جستجوی آنهاست که میانگین 65 درصد کل دانلودها را به خود اختصاص داده است. همچنین آمار و ارقامی که بیان کردیم برای دو دسته اپلیکیشن و بازی‌های موبایل کاملا متفاوت هستند.

مطابق آمار سنسور تاور، بازی‌ها هنگام مرور اپ‌استور (Browse) توسط کاربر بهتر دیده و دانلود می‌شوند و این در حالیست که محصولات غیر بازی (اپلیکیشن‌های کاربردی) از طریق جستجو شانس بهتری برای دیده شدن دارند.

در ادامه می‌توانید نمودار تفکیک‌شده سنسور تاور از این آمار و ارقام را مشاهده نمایید:

سنسور تاور

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    حالا که فعلاً توی ایران اصلاً باز نمیشه

مطالب پیشنهادی