ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر گیم پلی بازی Rage 2 منتشر شد [تماشا کنید]

به روزرسانی: مطابق آن چه که بتسدا دیروز وعده داده بود، سرانجام تریلر گیم پلی بازی Rage 2 منتشر شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از این بازی، در Rage 2 با فضایی آخرالزمانی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

به روزرسانی:

مطابق آن چه که بتسدا دیروز وعده داده بود، سرانجام تریلر گیم پلی بازی Rage 2 منتشر شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از این بازی، در Rage 2 با فضایی آخرالزمانی طرف خواهیم بود که در آن گروه های مختلفی برای به دست آوردن منابع مشغول رقابت هستند. تریلر بازی صحنه هایی از تیراندازی، محیط هایی که با آن روبرو خواهیم شد و جنگ ماشین ها را به ما نشان می دهد.

وسایل نقلیه نسبت به گذشته تنوع بیشتری داشته و در بازی از کامیون های غول آسا گرفته تا خودروهای تک سرنشین را کنترل خواهیم کرد. در ادامه می توانید تریلر گیم پلی بازی را مشاهده کنید:

خبر اصلی

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر معرفی بازی Rage 2 به گوش می رسید تا این که سرانجام روز گذشته صفحه رسمی توییتر این بازی تایید کرد که تریلر معرفی قسمت دوم از سری Rage امروز (دوشنبه) منتشر خواهد شد.

کمپانی بتسدا به عنوان ناشر بازی در روزهای اخیر تصاویری مفهومی را منتشر می کرد که عده ای این تصاویر را به IP جدید این شرکت یعنی Starfield و عده دیگر آن ها را به بازی Rage 2 مرتبط می دانستند.

همان طور که می دانید، هفته گذشته فهرستی از فروشگاه والمارت کانادا لو رفت که انتشار بازی های زیادی را تایید می کرد. در این فهرست جدا از Rage 2 نام عناوینی همچون قسمت جدید اساسینز کرید، Gears of War بعدی و حتی نسخه جدید Splinter Cell به چشم می خورد.

در ادامه نگاهی به تیزر 30 ثانیه ای که به صورت رسمی توسط بتسدا منتشر شده خواهیم داشت:

هنوز جزییات زیادی از Rage 2 در دسترس نیست و فردا باید منتظر انتشار اولین ویدیو از گیم پلی این بازی باشیم. به جز استودیو ID Software، استودیو Avalanche نیز به عنوان سازنده بازی ایفای نقش خواهد کرد.

Rage که به عنوان یکی از مورد انتظارترین عناوین نسل گذشته شناخته می شد، سرانجام با تاخیرهای فراوان در سال 2011 برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی سی عرضه شد.

این بازی با وجود استانداردهای کیفی بالا در بسیاری از بخش ها، آن طور که باید و شاید مورد توجه کاربران قرار نگرفت و پس از مدت کوتاهی به دست فراموشی سپرده شد. جان کارمک که پیش از این سابقه ساخت بازی هایی همچون، نسخه اول از سری Doom و عنوان Quake را بر عهده داشت، به عنوان کارگردان در Rage ایفای نقش کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Parsa
    Amir Parsa | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خوب بود

  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    وای پسر من خوره این بازی بودم. وای قسمت جدیدش نابودم میکنه. ممنون شایان اصن حال اومدم

مطالب پیشنهادی