ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Envy AIO
تکنولوژی

اچ پی از کامپیوتر یکپارچه Envy AIO با پردازنده 6 هسته ای رونمایی کرد

اچ پی به تازگی محصولات جدیدی از جمله لپتاپ ها و کامپیوترهای یکپارچه متنوعی را معرفی کرده. از جدیدترین این محصولات کامپیوتر یکپارچه Envy AIO است که از نمایشگری 27 اینچی بهره می برد. طراحی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰

اچ پی به تازگی محصولات جدیدی از جمله لپتاپ ها و کامپیوترهای یکپارچه متنوعی را معرفی کرده. از جدیدترین این محصولات کامپیوتر یکپارچه Envy AIO است که از نمایشگری 27 اینچی بهره می برد.

طراحی این کامپیوتر مشابه با نسل قبلی است. البته برخی از مشخصات آن شاهد ارتقا بوده. Envy AIO جدید از پردازنده های 6 هسته ای سری کافی لِیک اینتل، Core i7-8700T به همراه کارت گرافیکی انویدیا جی فورس GTX 1050 با 4 گیگابایت رم GDDR5 بهره می برد.

رم در نظر گرفته شده برای آن تا 16 گیگابایت از نوع DDR4 است و حافظه SSD از نوع NVMe با حجم 256 گیگابایت و نیز هارد دیسک یک یا دو ترابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

علاوه بر اینها مدل 27 اینچی Envy AIO از وای-فای 802.11ac و نیز بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند و به درگاه های شبکه، USB 3.0 و تاندربولت 3 مجهز شده. اسپیکر آن نیز با همکاری کمپانی B&O توسعه یافته و می توان به واسطه بخش لمسی قرار گرفته روی پایه، صدای آن را تنظیم کرد.

Envy AIO

نمایشگر دستگاه مورد بحث در دو مدل با رزولوشن های 2560 در 1440 و نیز 3840 در 2160 ارائه می شود. همچنین میکروفون دوگانه ای در آن تعبیه شده. اچ پی قابلیت شارژ بیسیم را در کامپیوتر یکپارچه مورد بحث تعبیه کرده که امکان شارژ گوشی های هوشمند را فراهم می کند.

قیمت در نظر گرفته شده برای مدل 27 اینچی Envy AIO معادل با 1400 دلار برای نمونه با نمایشگر با رزولوشن پایین تر و بهره مند از 8 گیگابایت رم و یک ترابایت هارد دیسک است. این محصول قرار است از ماه جاری میلادی روانه بازار شود.

در کنار این محصول اچ پی از Envy Curved AiO رونمایی کرده که از نمایشگر خمیده 34 اینچی بهره می برد. همچنین لپتاپ EliteBook x360 معرفی شده که دارای نمایشگری 13 اینچی بوده و قابلیت پشتیبانی از شبکه های مخابراتی 4G به آن افزوده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yasinnn
    yasinnn | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عقبش یه ده میلیونی میشه غیر از دستمزد دلالی

مطالب پیشنهادی