ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده منتسب به گوشی گلکسی J6 سامسونگ منتشر شد

گوشی های گلکسی A6 و +A6 سامسونگ که چند روز قبل معرفی شدند میان رده های سامسونگ به حساب می آیند که می توانند از دیدی افرادی که به دنبال نمونه هایی ارزان تر نسبت به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

گوشی های گلکسی A6 و +A6 سامسونگ که چند روز قبل معرفی شدند میان رده های سامسونگ به حساب می آیند که می توانند از دیدی افرادی که به دنبال نمونه هایی ارزان تر نسبت به گلگسی اس 9 هستند، جذاب باشند. با این حال به نظر می رسد گزینه های اقتصادی تری هم در راه هستند. به تازگی تصاویری منتسب به گلکسی J6 منتشر شده که خبر از نمایشگر بی کران آن می دهند.

گلکسی J6

«نمایشگر بی کران» نامی است که سامسونگ برای گوشی هایی به کار می برد که از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی بهره می برند. کمپانی کره ای اولین بار این نام را در گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن به کار برد.

گلکسی J6

به نظر می رسد گلکسی J6 به همراه J4 اولین گوشی های کاملاً اقتصادی سامسونگ خواهند بود که از نمایشگرهای بی کران بهره می برند. البته هنوز اطلاعاتی در مورد رزولوشن نمایشگر گلکسی J6 در دسترس نیست. البته از آنجایی که احتمالاً از چیپست اگزینوس 7870 بهره مند خواهد بود، رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

گلکسی J6

بر اساس تصاویر، نمای قاب پشتی گوشی نسبت به جلوی آن جذابیت کمتری دارد. یک پلاستیک مشکی قاب پشتی را تشکیل داده، در حالی که حسگر اثر انگشت در زیر دوربین اصلی آن به چشم می خورد.

بنا بر ادعای وبسایت SamMobile قاب پشتی امکان جدا شدن ندارد و به این ترتیب باتری غیر قابل تعویض است.

گلکسی J6

از سوی دیگر تصاویر نشان می دهند که گلکسی J6 آتی از اندروید 8.0 بهره می برد و به نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه سامسونگ مجهز شده. همچنین به درگاه های میکرو USB و 3.5 میلی متری هدفون مجهز است.

مشخصات دیگری که تاکنون در مورد گلگسی J6 گمانه زنی شده شامل رم 2 یا 3 گیگابایت و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی است. احتمالاً باتری آن 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، در حالی که دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی در آن تعبیه خواهد شد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • R@din
    R@din | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با این حساب و کتاب اقتصاد مریض مملکت فک کنم حداقل 2 تومن قیمتش باشه که ارزش خریدش برابر صفر هست

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چقدر گوشی می‌سازه واقعا.. بعد میگن چرا پرفروش‌ترین گوشی سازه

  • pars
    pars | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    احتمالا با قیمت پرچمدارهای شیائومی و هواوی !

مطالب پیشنهادی