ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفس هاب 2
تکنولوژی

مایکروسافت سرفس هاب 2 را معرفی کرد؛ محصولی برای دفاتر کار آینده

مایکروسافت سرفس هاب 2 را معرفی کرد؛ یک کامپیوتر که در قالب نمایشگری لمسی برای کسب و کارها توسعه یافته است. سرفس هاب 2 نمایشگری است که برای سالن های کنفرانس کاربرد دارد. نسخه اولیه آن با نمایگشری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

مایکروسافت سرفس هاب 2 را معرفی کرد؛ یک کامپیوتر که در قالب نمایشگری لمسی برای کسب و کارها توسعه یافته است.

سرفس هاب 2 نمایشگری است که برای سالن های کنفرانس کاربرد دارد. نسخه اولیه آن با نمایگشری 55 اینچی در سال 2016 عرضه شده بود. مدلی که به تازگی معرفی شده از نمایشگری 50.5 اینچی با رزولوشن 4K و با نسبت 3 به 2 بهره می برد. همچنین می توان جهت آن را تغییر داد و از سرفس هاب جدید به صورت عمودی یا افقی استفاده کرد.

سرفس هاب 2

کاربران می توانند با استفاده از حسگر اثر انگشت تعبیه شده به پروفایل خود در ویندوز 10 سرفس هاب 2 وارد شده و کارهای اشتراکی خود را روی یک سند واحد انجام دهند. محصول جدید همچنین به میکروفون و وب کم با کیفیت 4K مجهز شده. به این ترتیب می توانید با همکاران خود تماس ویدیویی برقرار کنید. این دوربین امکان جدا شدن از دستگاه را نیز دارد.

سرفس هاب 2 به گونه ای طراحی شده که انعطاف پذیر و سبک وزن باشد. البته مایکروسافت وزن و ابعاد آن را اعلام نکرده. همچنین این شرکت، پایه ویژه و اتصالات دیواری مخصوصی را برای این دستگاه تولید کرده که از طریق آنها می توان تا 4 دستگاه را در کنار یکدیگر نصب کرده و با اتصال آنها به هم مشابه با یک نمایشگر واحد از آنها بهره برد. به لطف قابلیت «tiling» کاربران می توانند محتوای متفاوتی را در هر یک از سرفس هاب هایی که به این طریق به هم متصل شده اند مشاهده کنند.

سرفس هاب 2

مایکروسافت از مدت ها پیش نمایشگرهای لمسی سرفس هاب را روانه بازارها کرده بود، ولی به نظر می رسد مدل جدید، بسیاری از سناریوهایی که پیش از این رویایی به نظر می رسیدند را به حقیقت بدل می کند.

همچنین باید گفت که در این زمینه مایکروسافت از رقبایی از جمله گوگل نیز چندین قدم جلوتر است. با این که گوگل محصول مشابهی را معرفی کرده بود که با قیمتی 5 هزار دلاری، در حدود 4 هزار دلار از مدل قبلی سرفس هاب ارزان تر بود، ولی پلنفرم گوگل از کمبود اپ های کاربردی پیشرفته مورد نیاز برای کاربران رنج می برد؛ موردی که یکی از برگ های برنده مایکروسافت در این رده از محصولات است.

مایکروسافت اطلاعات چندانی از مشخصات سرفس هاب 2 ارائه نداده، با این حال انتظار می رود این محصول در سال 2019 روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد دهقانی
    محمد دهقانی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خیلی عقبی دیجی..... قبلا به روزتر بودی.... الان شدی به دیروز.... هانر 10 معرفی شد.... نیستی

  • Hamid Mousazadeh
    Hamid Mousazadeh | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    WOW کف کردم ... مایکروسافت داره شدیدا برای اپل خط و نشون میکشه .. تمام فکر و ذکر اپل شده آیفون؛ ولی مایکروسافت داره تو خیلی از حوزه ها آینده سازی میکنه، حالا فوقش گوشی تولید نکنه چی میشه؟؟؟ (که البته اونم به نظر سرفیس فون تا سال 2019 میاد) واییییییییییییی اصلا چیه این مایکروسافت؟؟!!!

مطالب پیشنهادی