ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مقایسه شورولت کامارو مدل 2019 و 2018

کمپانی شورولت اخیرا نسخه جدیدی از کامارو را معرفی و فورد ماستنگ و داج چلنجر را به چالش کشیده است. نمایندگی های فروش این کمپانی از این پس می تواند نسخه 2019 و بازنگری شده ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

کمپانی شورولت اخیرا نسخه جدیدی از کامارو را معرفی و فورد ماستنگ و داج چلنجر را به چالش کشیده است. نمایندگی های فروش این کمپانی از این پس می تواند نسخه 2019 و بازنگری شده این خودروی عضلانی را همچون گذشته در دو مدل کوپه و کانورتیبل به دست مشتریان برسانند.

اگر نگاهی به تصاویر این کامارو جدید انداخته باشید قطعا متوجه تغیرات ظاهری و بازنگری عمده بصری در این خودرو نسبت به مدل سال 2018 خواهید شد. علاوه بر معرفی نسخه جدید کامارو توربور 1LE که به رده خودروهای کامارو 1LE با عملکرد بالا خواهد پیوست، تغییرات عمده ای نیز در بخش تجهیزات رفاهی و فنی کامارو سال 2019 رخ داده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن مشاهده تصاویر کامارو جدید آن را با مدل 2018 مقایسه کنیم:

نمای سه‌چهارم جلو مدل کوپه

image

نمای جلوی مدل کوپه کامارو به صورت کامل تغییر کرده و بازنگری شده است. جلوپنجره در کل پهنای خودرو بسط داده شده و نمای لبخندمانندی به این کوپه اسپرت بخشیده است.

گفته می شود این جلوپنجره جدید مشبک مانند با دسترسی بیشتر به هوا سبب خنک شدن بهتر موتور و ترمزها و همچنین کاهش لیفت آئرودینامیکی می شود.

به علاوه چراغ های جلو نیز نمای متفاوتی به خود گرفته و رنگ های جدید در آن ها بکار رفته برده شده است.

در مدل های سوپر اسپرت (SS) که از یک موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری استفاده می‌شود بهبود جریان ورودی هوا با توجه به طراحی فلوتی نشان شورولت کمک فراوانی به موتور خودرو می کند.
نمای روبرو مدل کوپه

image

اگر بخواهیم دماغه مدل سوپر اسپرت کامارو 2019 با دقت بیشتری بررسی کنیم بهتر است از نمای روبرو به آن نگاهی بیاندازیم. نمای جلوی این خودرو با توجه به چراغ‌های جلوی خاص، جلوپنجره مشکی براق، کاپوت دارای ورودی هوا، پرده‌های هوا و طراحی خاصشان بی نظیر است.

گفته می شود کارایی پره‌های هوای ویژه در کناره‌ های خودرو در راستای بهبود داون فورس در حین به حداقل رساندن درگ (نیروی مقاومت ایرودینامیکی) تعریف شده است. شورولت ضمن تحسین خودروی جدید خود مدعی است که فلسفه و اعتقاد مورد استفاده طراحان کامارو به صورتی است که طبق آن همه‌چیز نه تنها باید زیبا باشد بلکه پرفورمنس بالایی را نیز باید به نمایش بگذارد.
نمای سه‌چهارم جلو مدل کانورتیبل

image

در تصویر فوق مدل سوپر اسپرت (SS) کانورتیبل 2018 با رالی اسپرت (RS) کانورتیبل 2019 مقایسه شده‌ است.

عمده تغییرات ذکر شده در مورد مدل کوپه در نسخه کانورتیبل نیز اعمال شده و طبیعتاً سبب ایجاد ظاهر جدیدتر و مدرن تری شده است.

ورودی هوای قسمت های پایینی این مدل ضمن حفظ شباهت های کلی با مدل قبلی، فرم جدیدی به خود گرفته اند. چراغ‌های جلوی LED و کاپوت نیز اصلاح شده‌اند. توجه داشته باشید در این تصویر کامارو
نمای سه‌چهارم عقب مدل کوپه

image

به احتمال زیاد شما نیز درست مثل ما با مشاهده تصاویری قسمت های عقبی کامارو جدید به این نتیجه رسیده اید که شدت تغییرات ظاهری در عقب خودرو بیشتر بوده است. این تغییرات علاوه بر بازنگری در طراحی بدنه چراغ‌های LED را نیز در برگرفته است.

هر دو مدل رالی اسپرت و سوپر اسپرت دیفیوزرهای عقب خاص خود را دارند به علاوه چراغ ‌ها نیز رنگ تیره تری به خود گرفته و رینگ‌های 20 اینچی جدید در هر دو مدل بکار رفته است. در مدل های مجهز به سیستم دوتایی اگزوز، پنل پخش کننده منحصر به فردی به خودرو اضافه شده که حالتی گرد مانند به ظاهر آن می بخشد.
فضای داخلی و درون کابین

2018 chevy camaro interior

شورولت هنوز جزئیات زیادی در مورد کابین کامارو 2019 در اختیار رسانه ها قرار نداده است. با توجه به عکس های جاسوسی که از این خودرو موجود است تنها اطلاعات کمی از تغییرات و فناوری های بکار رفته در درون کابین آن در دسترس است.

در حال حاضر ما تنها می دانیم که کامارو جدید به آینه دید عقب دیجیتال به صورت آپشنال، دوربین دنده ‌عقب استاندارد با کیفیت بالا، سیستم اینفوتیمنت (اطلاعات-سرگرمی) با صفحه نمایشگر 7 و 8 اینچی و نورپردازی جدید مجهز است.

گفته می شود صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی به سیستم اینفوتینمنت 3 مجهز بوده و قابل متصل شدن به گوشی های هوشمند در آن دیده می شود. در نسخه 8 اینچی این نمایشگر قابلیت اتصال به فضای ابری، ناوبری، تشخیص صوتی و اپلیکیشن های پیش فرضی که از طریق اینترنت بروزرسانی می شوند نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • MR.SRT
    MR.SRT | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    قیمت پایش از 26000 دلار شروع میشه
    ماشین های این رنج قیمت تو ایران قیمت حدود 300 میلیون دارن
    میانگین حقوق سالانه یه مهندس توی کشور های جهان اول حدود 70000 دلار هست که میتونن با حقوق کار 6 ماه این ماشین رو با آپشن های بالاتر‌ بخره
    میانگین حقوق مهندس تو ایران رو 25 میلیون تومن در‌نظر میگیرین (بدون در نظر گرفتن 70% بیکار و با درامد صفر). حدودا باید 12 سال کار کنه تا بتونه این ماشینو بخره (بدون در نظر گرفتن تورم و افزایش ۱۰۰۰ برابری قیمت دلار طی چهار دهه اخیر)
    مخارج دیگه زندگی هم نسبت به کشور های دیگه بماند...
    تازه اینا یک سری ارقام رند شده و بررسی غیر تخصصی هست اگر دقیق بررسی بشه که وضعیت...

    • intel100
      intel100 | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

      دمت گرم.. حرف ی ملتو زدی... واقعا باید برای وضعیت وخیم کشور گریست ....

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ممنون بابت مقاله...

  • mr.arash
    mr.arash | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فقط باید گفت چه گناهی کردیم که داخل .... به دنیا اومدیم

  • mossayeb.FT
    mossayeb.FT | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    مرسی که مقایسه کردین. مونده بودم دنا پلاس بگیرم یا شورلت ۲۰۱۸. الان تصمیم گیری واسم راحت تر شد. حسرت و حسرت و حسرت

    • ائلشن جوادی
      ائلشن جوادی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

      منم تو دوراهی پراید و شوورلت مونده بودم ..بعد از این که دیدم پراید سیستم خودانفجاری داره ولی شوورلت نداره تصمیم گرفتم پراید بخرم و از کالای ابرانی حمایت کنم.

  • SaEkra12
    SaEkra12 | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    مدل کوپه ش خییییلیییی خوشکله

مطالب پیشنهادی