ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نام قسمت جدید بتلفیلد مشخص شد؛ رونمایی کامل در 3 خرداد

بعد از حدس و گمان های فراوان سرانجام الکترونیک آرتز عرضه نسخه بعدی از فرنچایز بتلفیلد را با نام Battlefield V به صورت رسمی تایید کرد. هنوز اطلاعات کمی در رابطه با نسخه جدید بتلفیلد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

بعد از حدس و گمان های فراوان سرانجام الکترونیک آرتز عرضه نسخه بعدی از فرنچایز بتلفیلد را با نام Battlefield V به صورت رسمی تایید کرد. هنوز اطلاعات کمی در رابطه با نسخه جدید بتلفیلد در دسترس است اما این اولین باری محسوب می شود که کمپانی ناشر از نام بتلفیلد 5 برای این بازی استفاده می کند.

جدا از مشخص شدن نام نهایی بازی در توییتر و وب سایت سری بتلفیلد، تاریخ 3 خردادماه برای رونمایی کامل از این عنوان ذکر شده است.

رونمایی از بتلفیلد 5 به صورت زنده از یوتیوب، توییچ و میکسر پخش خواهد شد. در حال حاضر، پلتفرم های مقصد و تاریخ انتشار رسمی بازی مشخص نیست. البته الکترونیک آرتز پیش از این و به صورت غیر مستقیم اعلام کرده بود که باید در پاییز جاری منتظر عرضه بازی باشیم.

بتلفیلد 5
ساعت 00:30 بامداد روز 3 خرداد این بازی به صورت کامل رونمایی خواهد شد.

نام بتلفیلد 5 پیش از این توسط منابع مختلفی لو رفته بود، بسیاری از این منابع از رخ دادن بازی در جنگ جهانی دوم می گویند اما الکترونیک آرتز هنوز این قضیه را تایید نکرده است. در هر صورت، بتلفیلد بعدی در رویداد اختصاصی الکترونیک آرتز در ماه آینده قابل بازی خواهد بود.

در حال حاضر شایعاتی مبنی بر حضور حالت بتل رویال و وجود یک حالت کوآپ در این بازی شنیده می شوند و می توان انتظار داشت در روز رونمایی کامل از بتلفیلد 5 به این سوالات به طور کامل پاسخ داده شود.

اگر مقصد جدید بتلفیلد جنگ جهانی دوم باشد، این اولین بار بعد از سال 2009 و عرضه بتلفیلد 1943 خواهد بود. نسخه پیشین این سری با نام بتلفیلد 1 در سال 2016 برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد. این بازی که داستان آن در جنگ جهانی اول اتفاق می افتاد، در زمان عرضه با واکنش های مثبتی از سوی هواداران و منتقدان روبرو شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی