ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اتمام موجودی در روز نخست عرضه موبایل آنر 10 در اروپا

خبر خوشی دیگر برای هوآوی؛ تمام موجودی انبارهای این شرکت در روز نخست عرضه موبایل آنر 10 در قاره اروپا به اتمام رسید و دیگر خریداران مشتاق می بایست مدت بیشتری را برای تصاحب این موبایل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

خبر خوشی دیگر برای هوآوی؛ تمام موجودی انبارهای این شرکت در روز نخست عرضه موبایل آنر 10 در قاره اروپا به اتمام رسید و دیگر خریداران مشتاق می بایست مدت بیشتری را برای تصاحب این موبایل به انتظار بنشینند.

گرچه کمپانی سازنده تعداد دقیق موبایل های به فروش رفته در این مدت را اعلام نکرده، اما می گوید که در طی ۲۴ ساعت بیش از ۸۰ هزار نفر از کوپن تخفیف ۳۰ دلاری برای نخستین خریداران بهره مند شده اند. همین مسئله سبب می شود که برخی رقم ۱۰۰ هزار دستگاه را به عنوان تخمین نزدیک به واقعیت ارائه دهند.

بنا بر اعلام مقامات برند زیر مجموعه هوآوی، Honor 10 در کشور اسپانیا در مدت کمتر از ۶ ساعت نایاب شده و در فرانسه نیز این اتفاق در کمتر از یک روز به وقوع پیوسته است.

به هر حال بروز چنین اتفاقی چندان هم دور از تصور نبود. محصول مورد بحث با مشخصات سخت افزاری جذاب و نزدیک به موبایل P20 هوآوی، تنها ۳۹۹ یورو قیمت دارد که این یعنی تعداد قابل توجهی از خریداران اروپایی قادر به خرید آن هستند.

با آن که هنوز آمارهای دقیق از راه نرسیده اند، اما از همین حالا می توان فهمید که استراتژی تازه هوآوی برای حمله به بازار پرچمداران ارزان قیمت با برند آنر به خوبی جواب داده است و این می تواند زنگ خطر را برای دیگر رقبا به خصوص نوع چینی آنها به صدا دربیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی