ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ افسانه‌های آسفالت

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Axe.IO

معرفی Axe.IO

  • بازی آنلاین است

این هفته دو بازی خیلی مهم از انحصار iOS خارج شدند و به اندروید آمدند؛ ابتدا Axe.IO که دو هفته پیش انتشار یافت و خیلی زودتر از چیزی که انتظار داشتیم راهش را به دیوایس‌های اندرویدی پیدا کرد. بازی چهار حالت گیم‌پلی مختلف دارد و در تمام آن‌ها مهمترین کاری که انجام می‌دهید، پرتاب تبر است؛ در محیطی بزرگ رها شده و باید با تبرهای خود به دشمنان حمله کنید.

گفتنی‌ها را در بررسی بازی گفتیم. اینکه Axe.IO سرگرم‌کننده‌ترین عنوان سبکش است و به خاطر ترکیب تبرها با فرمول io توانسته تجربه‌ای متفاوت با چیزهایی که تاکنون در موبایل دیده‌ایم ارائه بدهد. بنابراین اگر می‌خواهید یکی از بهترین‌های امسال را بازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم Axe.IO را از دست ندهید.

AXE.IO

AXE.IO

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 232.5 / 60.38 مگابایت زبان:

Asphalt 9: Legends

  • بازی آنلاین است

اما مهم‌تر از Axe.IO آسفالت 9 بود که بعد از حدود دو ماه، ساعاتی پیش بالاخره نسخه اندروید آن به صورت محدود در منطقه فیلیپین عرضه شد. با توجه به اینکه بازی فعلا در مرحله «عرضه محدود» (Soft Launch) به سر می‌برد، برای تجربه آن باید آی‌پی خود را به کشور فیلیپین تغییر دهید. در کنار عرضه بازی برای اندروید، گیم‌لافت اعلام کرد که نسخه iOS در کشور استرالیا نیز به انتشار رسید.

اما اگر همچنان نسبت به عملکرد بازی نگرانید، یک خبر خوشحال‌کننده برای‌تان داریم: آسفالت 9 یکی از موفق‌ترین عناوین گیم‌لافت در مرحله «عرضه محدود» است و تاکنون از میان 1700 رای کاربر اپ استور توانسته میانگین امتیازی 4.6 از 5 را به دست بیاورد. چیزی که این اواخر خیلی کم از بازی‌های گیم‌لافت دیده‌ایم. با این حال برای نظر نهایی، باید تا عرضه نسخه کامل بازی صبر کنیم.

آسفالت 9 همان راه قسمت های قبلی را ادامه می دهد، یعنی با عنوان انقلابی رو به رو نیستیم و سازنده با حفظ فرمول اصلی روی بهبود کیفیت بخش های مختلف دست گذاشته است. یک بازی ریسینگ آرکید که با گرافیک بالا، صحنه‌های سینمایی خود و ماشین‌های لایسنس فراوانش مطمئنا ارزش تجربه کردن را دارد.

Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 مگابایت زبان:

Dragon Ball Legends

  • بازی آنلاین است

دراگون بال لجندز بازی عجیبی است، از لحاظ کیفیت با اثر قابل توجهی رو به رو هستیم و مشخصا نامکو باندای این بار تصمیم گرفته روی بازی موبایلش وقت بیشتری بگذارد. بازی داستان خوبی دارد، مدل‌سازی کاراکترها و انیمیشن‌های مبارزات آن‌ها استانداردهای جدیدی برای بازی‌های موبایل الهام گرفته از انیمه به وجود آورده و تمام شخصیت‌های معروف دنیای دراگون بال هم در اینجا حضور دارند.

اما کلمه «عجیب» که بالاتر گفتیم به گیم‌پلی باز بر می‌گردد. برخلاف بقیه عناوین مبارزه‌ای موبایل، در دراگون بال لجندز صفحه عمودی بوده و با یک دست می‌توانید تمام‌ کارها را انجام دهید؛ با کشیدن انگشت‌تان به جهت‌های مختلف جا خالی بدهید یا به دشمن نزدیک شوید، با ضربه زدن روی صفحه حمله کنید و با انتخاب کارت‌ها از قدرت‌های گوناگونی کمک بگیرید.

با توجه به اینکه نامکو باندای در ساخته‌اش هدف «بازی با یک دست» را پیش گرفته نباید انتظار نبردهای استراتژی محوری همانند شادوفایت 3 را داشت. با این وجود دراگون بال لجندز در راهی که پیش گرفته، تجربه خوب و جدیدی ارائه می‌دهد و بازیکن‌ها هم از آن راضی بوده‌اند. بازی فعلا تنها برای آمریکا و اندروید منتشر شده و تجربه آن فعلا تنها با نرم افزار تغییر آی‌پی ممکن است.

Dragon Ball Legends

Dragon Ball Legends

سازنده: Bandai Namco قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 410 مگابایت زبان:

Iron Throne: Kingdoms

  • بازی آنلاین است

اگر می‌خواهید عنوانی از سبک استراتژی را تجربه کنید، همچنان انتخاب‌مان Dawn of Titans و The Battle of Polytopia است ولی برای کسانی که به دنبال یک بازی جدید هستند اثر کمپانی معروف «نت‌ماربل» (Netmarble Games) نیز گزینه خوبی به شمار می‌رود. همانند تمام بازی‌های استراتژی، گیم‌پلی Iron Throne به دو قسمت تقسیم می‌شود: ساخت‌و‌ساز و مبارزه.

تکلیف بخش ساخت‌و‌ساز که مشخص است، همانند تمام بازی‌های این سبک باید منطقه خود را ساخته و آن را ارتقا دهید. اما نکته‌ای که Iron Throne را نسبت به عناوین مشابه متمایز کرده، به مبارزات آن باز می‌گردد. بعد از انتخاب سربازهایتان، باید آن‌ها را در محیطی شطرنج مانند بگذارید؛ هر دسته از سرباز در یک خانه قرار می‌گیرد.

نکته اینجاست که بعد از حمله کنترلی روی نیروها نخواهید داشت و بنابراین همین چینش درست سربازها در خانه‌ها (بسته به نقاط ضعف و قوت هر نیرو) مهمترین نقش را در پیروزی ایفا می‌کنند. البته در هنگام مبارزه می‌توانید از قدرت‌های جادویی هم کمک بگیرید.

Iron Throne: Kingdoms

Iron Throne: Kingdoms

سازنده: Netmarble Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 212 / 72.65 مگابایت زبان:

World of Tennis: Roaring ’20s

  • بازی آنلاین است

تنیس جزو ورزش‌هایی است که سازندگان بازی‌های موبایل خیلی کم به آن پرداخته‌اند و به همین خاطر، اگر از علاقه‌مندان به این ورزش هستید نباید World of Tennis: Roaring ’20s را از دست دهید. بازی در دهه بیست میلادی اتفاق افتاده و بازیکن در آن دوره به انجام مسابقات تنیس می‌پردازد. World of Tennis: Roaring ’20s برای ویندوز فون هم عرضه شده و می‌توانید در این سیستم‌عامل نیز به تجربه این عنوان بپردازید.

World of Tennis: Roaring ’20s

World of Tennis: Roaring ’20s

سازنده: Helium9 Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 224 / 97 / 357 مگابایت زبان:

Rumble Stars Soccer

آسفالت 9

  • بازی آنلاین است

Rumble Stars Soccer مصداق بارز چرا «قیمه‌ها رو میریزی تو ماست‌ها» است. به تن شخصیت‌های بازی «کلش رویال» لباس حیوانات ماداگاسکار بپوشانید و به آن‌ها فوتبال یاد بدهید، چیزی که به دست می‌آید همین Rumble Stars Soccer است. محیط بازی به دو قسمت تقسیم می‌شود و در هر بخش یک دروازه قرار دارد.

حالا باید با کارت‌هایی که در زمین می‌فرستید سعی کنید گل بزنید. هر کارت نیز عملکردی متفاوت داشته و انتخاب آن‌ها از نوار انرژی‌تان کم می‌کند. Rumble Stars Soccer توسط سازندگان بازی معروف Badland ساخته شده و فعلا به صورت محدود برای iOS به انتشار رسیده است. آن‌ها چند ماه پیش بازی Badland Brawl را منتشر کردند.

Rumble Stars Soccer

Rumble Stars Soccer

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 124.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • SADƏGH
    SADƏGH | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نتونستم برم رو آی پی فیلیپین ☹
    الان برای اجرای آسفالت چه کنم

  • pouya s
    pouya s | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    آسفالت را من سری های قبلیش را بازی کردم و باید بگم عالی بودند حالا منتظر آسفالت نه هستم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی