ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخلاف مدل قبلی این خانواده، موبایل های نوکیا X5 و X7 در سراسر جهان عرضه می شوند

اسمارت فون نوکیا X6 یکی از جالب ترین موبایل هایی بود که توسط کمپانی HMD Global روانه بازار شد، اما این دیوایس به صورت انحصاری در چین عرضه شده و در دسترس مردم اقصی نقاط ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

اسمارت فون نوکیا X6 یکی از جالب ترین موبایل هایی بود که توسط کمپانی HMD Global روانه بازار شد، اما این دیوایس به صورت انحصاری در چین عرضه شده و در دسترس مردم اقصی نقاط جهان نیست. اگرچه کمپانی فنلاندی HMD به معرفی اسمارت فون ها در چین و سپس عرضه آنها در دیگر نقاط جهان با نام و مشخصات سخت افزاری اندک تغییریافته مشهور است، اما این اتفاق احتمالاً برای نوکیا X6 نمی افتد.

بنابر گزارش های تازه، نوکیا X6 که برای نخستین بار در میان موبایل های برند نوکیا از بریدگی نمایشگر بهره مند شده بود قرار نیست در کشور جز چین عرضه شود. با این حال، فنلاندی ها مشغول توسعه دو اسمارت فون دیگر در خانواده X هستند که هر دو در سراسر جهان عرضه می شوند.

نوکیا 5X و نوکیا 7X نام اسمارت های اندرویدی و معرفی نشده HMD است که تا پیش از پایان سال جاری میلادی رونمایی خواهند شد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری دو دستگاه در دست و نیست و به همین خاطر نمی دانیم که بازهم باید منتظر بریدگی نمایشگر باشیم یا خیر. اما اگر بنا را بر قضاوت از روی نام دو دستگاه بگذاریم، نوکیا 5X احتمالاً اندکی از مدل X6 ضعیف تر خواهد بود اما X7 مشخصات بهتری نسبت به این دو دارد.

در نهایت گفتنی است که HMD از مدتی پیش، برگزاری مراسمی را در روز 29 مه و در کشور روسیه تایید کرده است اما هنوز نمی دانیم باید منتظر رونمایی از چه دیوایسی در جریان این مراسم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کم کم نوبت یه پرچم داره با اسم X10 باید باشیم یا X1

مطالب پیشنهادی