ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به تریلر جدید فیلم Mission: Impossible – Fallout [تماشا کنید]

ماموریت غیر ممکن یکی از سری فیلم های شناخته شده در سبک اکشن جاسوسی به شمار می رود و تابستان جاری، ششمین قسمت از آن با نام Mission: Impossible - Fallout روی پرده نقره ای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

ماموریت غیر ممکن یکی از سری فیلم های شناخته شده در سبک اکشن جاسوسی به شمار می رود و تابستان جاری، ششمین قسمت از آن با نام Mission: Impossible - Fallout روی پرده نقره ای اکران خواهد شد.

در سال های اخیر، خالقان قسمت های جدید فرنچایز های کالتی مانند جیمزباند و جیسون بورن، تصمیم به خروج از فضای فانتزی و روایت داستان به صورت باور پذیرتر گرفتند. البته این اتفاق در قسمت های اخیر فیلم های ماموریت غیر ممکن رخ نداد و شخصیت اصلی Mission: Impossible یعنی ایتن هانت با بازی تام کروز، همانند گذشته یک تنه مقابل دشمنان خود صف آرایی می کرد و در نهایت به راحتی از میدان پیروز خارج می شد.

البته ظاهراً این موضوع با توجه تریلر جدید Mission: Impossible - Fallout که چهارشنبه منتشر شد، در این فیلم خواهد کرد و ایتن این بار برای انجام ماموریت های خود، با چالش های مهم و عمیق تری روبرو خواهد شد:

او مانند گذشته، دیگر از حمایت مستقیم دولت برخوردار نیست و با دوستانش نیز در موارد مهمی دچار اختلاف نظر شده است. جدا از انجام وظایف و نجات کشور، چالش حفاظت از خانواده و افراد مهم زندگی ایتن، از مهم ترین دغدغه های او در Fallout خواهد بود.

هنری کویل که در سال های اخیر بیشتر با نقش سوپرمن شناخته می شود در نقش آگوست والکر در فیلم حضور خواهد داشت که احتمالاً مهم ترین دشمن هانت در ششمین قسمت ماموریت غیر ممکن خواهد بود:

جدا از تریلر جدید، کمپانی پارامونت بهمن ماه با انتشار تریلری به صورت رسمی از Mission: Impossible - Fallout رونمایی کرده بود:

کارگردانی و نویسندگی فیلم بر عهده کریستوفر مک کوری است که پیش از این به خاطر نوشتن فیلمنامه فیلم مظونین همیشگی موفق به کسب جایزه اسکار شده بود.

مک کوری کارگردانی قسمت پیش ماموریت غیر ممکن را با نام Mission: Impossible – Rogue Nation بر عهده داشت. این فیلم موفقیت های زیادی را در چه در زمینه کسب مخاطب و چه جلب نظر منتقدان به دست آورد.

چندی پیش، فیلمبرداری این عنوان به علت مصدومیت تام کروز عقب افتاده بود. او علاقه زیادی به انجام صحنه های بدلکاری در فیلم های خود دارد. البته سرانجام Fallout روز 5 مرداد در سرتاسر جهان اکران خواهد شد و انتظار طرفداران سری ماموریت غیرممکن و فیلم های اکشن های تام کروزی برای تماشای آن پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    به چه فیلمی شود

مطالب پیشنهادی