ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت جدید محصولات چری در ایران + جدول

شرکت مدیران خودرو نماینده موفق محصولات چری در ایران، لیست قیمت جدید محصولات خود را با توجه به تغییرات قیمت ارز منتشر کرد. لیست قیمت محصولات چری در ایران از 24 اردیبهشت 97:چری آریزو 5 توربو ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

شرکت مدیران خودرو نماینده موفق محصولات چری در ایران، لیست قیمت جدید محصولات خود را با توجه به تغییرات قیمت ارز منتشر کرد.
لیست قیمت محصولات چری در ایران از 24 اردیبهشت 97:چری آریزو 5 توربو به یک موتور 4 سیلندر خطی به حجم 1/5 لیتر مجهز است که با کمک توربوشارژر می‌تواند حداکثر 147اسب بخار قدرت و حدود 200 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند که این گشتاور از دور موتور 1750 دور بر دقیقه تا 4 هزار دو بر دقیقه در اختیار راننده قرار دارد.

برای انتقال این گشتاور به چرخ‌ها از گیربکس ضریب متغییر خودکار استفاده شده که مصرف سوخت پایینی را نیز برای این خودرو به ارمغان می‌آورد. چری تیگو 7 در بازار ایران با یک موتور4 سیلندر 1.5 لیتری توربو عرضه می شود. این پیشرانه قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت در دور 5500 و 210 نیوتن متر گشتاور است که از دور 1750 تا 4000 دور بر دقیقه در دسترس قرار می گیرد. انتقال نیرو در چری تیگو 7 نیز با استفاده از یک گیربکس 6 دنده دوبل کلاچ انجام می شود.پیشرانه ای که چری برای تیگو 5 (Tiggo 5) در نظر گرفته است یک موتور 1971 لیتری با تنفس طبیعی بوده و توان خروجی این موتور برابر با حداکثر 136 اسب ‌بخار در 5750 دور در دقیقه و گشتاور آن 182 نیوتن ‌متر در 4540 دور در دقیقه است که نیروی خود را از طریق یک جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می فرستد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ماشینی که یک چهارم قیمتشه اونم در مقابل خودروهای کره و ژاپنی و المانی لگنی بیش نیست و ببین به چه قیمتهایی دارن میفروشمن دزدا

  • javad
    javad | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کازرون. کازرونی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی