ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک هوشمند اپل
تکنولوژی

عینک هوشمند اپل دیرتر از پیش بینی های اولیه معرفی خواهد شد

سال گذشته اپل با معرفی iOS 11 ابزارهای لازم برای تولید بازی و اپ های مبتنی بر واقعیت افزوده را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد و حالا کارشناسان از برنامه های آتی این کمپانی در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

سال گذشته اپل با معرفی iOS 11 ابزارهای لازم برای تولید بازی و اپ های مبتنی بر واقعیت افزوده را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد و حالا کارشناسان از برنامه های آتی این کمپانی در همین راستا می گویند.

بر اساس گزارش هایی که اوایل ماه جاری منتشر شد برنامه های این کمپانی در آینده متحول شده و شامل توسعه هدستی جدید برای یکپارچه سازی فناوری های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهد بود. عینک هوشمند اپلبا این حال تحلیلگران در گزارشی جدید مدعی شده اند که این هدست ها با تاخیر بسیار بیشتری از پیش بینی های اولیه به دست کاربران خواهد رسید. «جین مانستر» کارشناس موسسه Loup Venture در این باره می گوید:

واقعیت افزوده یکی از زمینه های مهم فناوری است و اپل نیز در آن نقش خواهد داشت. این کمپانی پروژه AR را در سه فاز پیدا می کند و برای شروع در پاییز سال جاری ۲ تا ۳ آیفون جدید بهره مند از لیزرهای AR پیشرفته را معرفی خواهد کرد. در فاز دوم اپ های AR مبتنی بر ARKit رفته رفته راه خود را به دیوایس ها باز کرده و در فاز سوم نوبت به معرفی عینک هوشمند می رسد که تا سال ۲۰۲۱ به طول خواهد انجامید.

این موسسه قبلا از معرفی عینک هوشمند در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود اما پس از دیدار و تبادل نظر با متخصصان پیش بینی خود را تا ۲۰۲۱ به تعویق انداخته است:

اپل در سال اول معرفی عینک هوشمند ۱۰ میلیون دستگاه را روانه بازار میکند؛ فرایندی که پیش از این برای اپل واچ ها نیز شاهد آن بودیم. این کسب و کار جدید ۳ درصد از درآمد کمپانی کوپرتینویی در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص خواهد داد.

هدست مذکور احتمالا از دو نمایشگر با رزولوشن 7680 در 4320 پیکسل یا 4k برخوردار است و این در حالی است که هدست Vive Pro از نمایشگر 1400 در 1600 پیکسل و گلکسی اس 9 سامسونگ از رزولوشن 1440 در 2960 بهره می برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohamadmehddi
    mohamadmehddi | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ?

مطالب پیشنهادی