ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

با افتتاح مرکز اختصاصی تست درایو؛ امکان رانندگی محصولات تویوتا و رنو پیش از خرید فراهم شد

هولدینگ ناصح به عنوان شرکت مادر دو گروه وارد کننده ایرتویا و نگین خودرو که واردات خودروهای تویوتا و رنو را بر عهده دارند، به تازگی با سرمایه گذاری و ساخت یک مرکز تست درایو ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

هولدینگ ناصح به عنوان شرکت مادر دو گروه وارد کننده ایرتویا و نگین خودرو که واردات خودروهای تویوتا و رنو را بر عهده دارند، به تازگی با سرمایه گذاری و ساخت یک مرکز تست درایو امکان رانندگی با خودروهای این دو شرکت را پیش از خرید فراهم آورده است.

شرکت ایرتویا در سال 1352 با تفکر ورود فناوری و تکنولوژی روز دنیا به ایران، با اخذ نمایندگی مجاز وانحصاری تویوتا در ایران، تاسیس گردید.شرکت ایرتویا که همواره در راستای حمایت از "حقوق مصرف کنندگان و خریداران" گام برداشته و آن را به عنوان خط مشی اصلی خود قرار داده، برنامه متمایزی را جهت " تست درایو" محصولاتش درنظر گرفته است.

در این راستا ایرتویا با طراحی و ساخت پیست اختصاصی تست خودرو امکان آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان و مشتریان گرامی را با خودروهای تویوتا فراهم ساخته است.این اولین بار است که یک شرکت وارد کننده خودرو امکان رانندگی با محصولات جدید را در پیست اختصاصی برای علاقه مندان و مشتریان فراهم می سازد.

ایرتویا خودروهای جدیدی نظیر پریوس، C-HR و راوفور را جهت تست درایو برای مشتریان درنظر گرفته است.

نگین خودرو نیز با فراهم آوردن امکان تست خودروهایی نظیر کولئوس،تلیسمان و داستر خدمات نوینی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این مسیر با استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده است که مشتریان می توانند با رانندگی در مسیر مشخص شده با عملکرد موتور، گیربکس، ترمز ها و قابلیت فرمان پذیری و محدوده نقاط کور خودرو آشنا شوند.علاقه مندان محترم می توانند جهت ثبت نام و رزرو تست درایو به سایت شرکت ایرتویا و نگین خودرو مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    رنو حرف نداره و رسمی هم هست

مطالب پیشنهادی