ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مثلث تحقیقاتی
تکنولوژی

اپل در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مقر جدیدی در شرق آمریکا است

کمپانی اپل احداث مقر جدیدی برای ده هزار کارمند را در دستور کار خود قرار داده و گزارش های جدید از احتمال تاسیس آن در جنوب شرقی آمریکا خبر داده اند. بر اساس گزارش ژورنال ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

کمپانی اپل احداث مقر جدیدی برای ده هزار کارمند را در دستور کار خود قرار داده و گزارش های جدید از احتمال تاسیس آن در جنوب شرقی آمریکا خبر داده اند.

بر اساس گزارش ژورنال کسب و کار Triangle، ناحیه ای موسوم به «مثلث تحقیقاتی» در مرکز کارولینای شمالی گزینه اصلی اپل برای احداث مقر دوم است. این نشریه در گزارش خود به گفته های مقامات محلی، انجمن های املاک و مسئولان محلی استناد کرده است.

از نقاط مهم این ناحیه می توان به دانشگاه های ایالتی NC، کارولینای شمالی و دوک اشاره کرد. تیم کوک، مدیرعامل اپل و «ادی کیو»، از مدیران اجرایی این شرکت از فارغ التحصیلان دوک محسوب می شوند.مثلث تحقیقاتییکی از رسانه های محلی این ناحیه به نام WRAL مدعی شده آنچه اپل را به سوی این شهر کشانده بسته های تشویقی و تخفیف های مالیاتی است که مقامات محلی به آنها پیشنهاد کرده اند. اخیرا تیم کوک به منظور سخنرانی به دانشگاه دوک رفته بود و در این میان با فرماندار ایالت کارولینا، «روی کوپر» نیز دیدار کرده است.

مثلث تحقیقاتی با فناوری بیگانه نیست و پیش از این کمپانی هایی نظیر IBM، سیسکو، EMC، Merck و GlaxoSmithKline نیز مراکزی را در این ناحیه احداث کرده اند.

بر اساس بیانیه اپل مقر دوم این کمپانی در مکانی دور از کوپرتینو احداث شده و میزبان ۱۰ هزار کارمند خواهد بود. آمازون قبلا برای انتخاب مکان شعبه دوم مسابقه ای را بین شهرهای مختلف برگزار بود اما اپل ترجیح داده پروژه خود را محرمانه پیش ببرد؛ تیم کوک هم اعلام کرده بود: «ما برنامه ای برای برگزاری رقابت های این چنینی نداریم».

اپل قبلا اعلام کرده بود از این مرکز عمدتا به عنوان بخش پشتیبانی مشتریان استفاده خواهد شد، اما WRAL مدعی شده مشاغل تخصصی تر نیز به این دفتر منتقل خواهند شد.

واشنگتن پست نیز در گزارشی از احتمال تاسیس مقر جدید این شرکت در ویرجینیا خبر داد که در سال ۲۰۰۱ میزبان نخستین فروشگاه اپل بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی