ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه 2018 گوشی اقتصادی آنر 7 با قیمتی کمتر از 100 دلار معرفی شد

آنر، برند زیر مجموعه هواوی، نسخه 2018 گوشی اقتصادی آنر 7 را در چین معرفی کرده است. مدل 2018 آنر 7 از چیپست مدیا تک MT6739 بهره می برد که پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.5 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۰

آنر، برند زیر مجموعه هواوی، نسخه 2018 گوشی اقتصادی آنر 7 را در چین معرفی کرده است.

مدل 2018 آنر 7 از چیپست مدیا تک MT6739 بهره می برد که پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز دارد. رم در نظر گرفته شده برای آن 2 گیگابایت است، به حافظه داخلی 16 گیگابایت مجهز شده و دارای یک درگاه ماکرو اس دی است.

نمایشگر آن 5.45 اینچی از نوع IPS است که نسبتی 18 به 9 با رزولوشن +HD یا به عبارتی 720 در 1440 پیکسلی دارد. همچنین گوشی جدید آنر به قابلیتی برای فیلتر کردن نور آبی ساطع شده از نمایشگر مجهز شده است.

ابعاد نسخه 2018 آنر 7 برابر 146.5 در 70.9 میلی متر است، ضخامتی 8.3 میلی متری دارد و وزن آن 142 گرم است. آنر 7 جدید از اندروید 8.1 به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری ویژه آنر، EMUI بهره می برد.

دوربین اصلی آن از حسگری 13 مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f2/0 بهره می برد. ظاهر این دوربین دو گانه به نظر می رسد، البته در واقع این گونه نیست و بخشی از آن به فلش اختصاص دارد. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز و ثبت ویدیوهای full HD اشاره کرد.

دوربین سلفی نسخه 2018 آنر جدید 5 مگاپیکسلی است و امکان تنظیم دستی و نیز اتوماتیک میزان روشنایی در 7 حد مختلف برایش در نظر گرفته شده است.

گوشی اقتصادی مورد بحث از قابلیت های ارتباطی 4G، بلوتوث 4.2 و وای-فای بهره می برد و به درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده. همچنین یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی در آن تعبیه شده که به لطف قابلیت ذخیره انرژی هوشمند، دوام باتری در حالت آماده به کار 9 روزه را وعده می دهد.

از قابلیت های نرم افزاری ویژه این گوشی می توان به ثبت اسکرین شات با استفاده از 3 انگشت، و روشن کردن نمایشگر با 2 بار ضربه به آن اشاره کرد. همچنین به لطف امکانی ویژه، حجم صدای پخش شده توسط گوشی بسته به نویز محیط به صورت خودکار تنظیم می شود.

نسخه 2018 گوشی هوشمند آنر 7 در رنگ های مشکی، آبی و طلایی عرضه می شود و در چین قیمت 599 یوآن معادل با 93 دلار برای آن در نظر گرفته شده، البته انتظار می رود در سایر نقاط دنیا با قیمت کمتری ارائه شود.

هواوی همین گوشی را تحت عنوان نسخه 2018 هواوی Y5 پرایم نیز معرفی کرده که تنها تفاوت آن، به بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 430 باز می گردد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: موبایل میان رده هواوی آنر 7X

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ramin20i
    ramin20i | ۷ مهر ۱۳۹۷

    Honor 7s

  • M
    M | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کاش حسگر اثر انگشت هم میزاشت

  • pars
    pars | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چیپست مدیا تک :/
    شیائومی یک چیز دیگست ...

  • BVB
    BVB | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    توی ایران میشه ۱ میلیون :)

  • پوریا مقدسی
    پوریا مقدسی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با وضعیت اقصادی مردم و قیمت دلار احتمالا این یکی از پر فروش ترین گوشی های ایران میشه و این موبایل اقصادی بین خانواده های متوسط و نیمه مرفه پر طرفدار میشه

مطالب پیشنهادی