ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

رسانه های کره ای از معرفی پیش از موعد گلکسی نوت ۹ خبر می دهند

سامسونگ از میزان فروش گلکسی اس ۹ چندان راضی نیست و برای افزایش درآمدها احتمالا راهکار جدیدی را در پیش می گیرد. هفته گذشته کمپانی کره ای از فروش یک میلیونی گلکسی اس ۹ در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

سامسونگ از میزان فروش گلکسی اس ۹ چندان راضی نیست و برای افزایش درآمدها احتمالا راهکار جدیدی را در پیش می گیرد.

هفته گذشته کمپانی کره ای از فروش یک میلیونی گلکسی اس ۹ در موطن آن خبر داد که کمتر از پیش بینی های مسئولان این شرکت بود و حالا نشریه Korean Herald از احتمال عرضه پیش از موعد گلکسی نوت ۱۰ برای افزایش میزان درآمدها خبر داده است.

بر این اساس سامسونگ یک ماه زودتر از موعد مقرر و اوایل مرداد از این پرچمدار رونمایی کرده و اواخر همان ماه عرضه آن را شروع خواهد کرد. این تصمیم به سامسونگ اجازه می دهد محصولات پریمیوم خود را تقویت کرده و پیش از تسخیر بازار توسط اپل زمان کافی برای بازاریابی نوت ۹ داشته باشد چرا که انتظار می رود کمپانی کوپرتینویی در شهریور ماه چهار مدل جدید آیفون را معرفی کند که به لطف امکانات و قیمت های متنوع بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب خواهند کرد.گلکسی اس ۹عرضه زودهنگام گلکسی نوت ۹ شایعات قبلی در مورد معرفی گلکسی اس ۱۰ در دی ماه را نیز تقویت می کند که هدف از آن افزایش میزان فروش و درآمدها در سال ۲۰۱۹ است. با این حال اگر فرضیات اخیر در مورد رونمایی از نخستین موبایل تاشو و هوشمند سامسونگ با عنوان گلکسی اکس در MWC اواخر سال جاری حقیقت داشته باشد، منحصر به فرد بودن این موبایل احتمالا کاربران را از خرید گلکسی اس ۱۰ منصرف خواهد کرد، به همین دلیل شاید کمپانی کره ای فروش آن را به زمان دیگری موکول کند.

مسئولان این شرکت هنوز درباره جدول زمانی معرفی و فروش اسمارت فون ها اظهار نظر نکرده اند اما با در نظر گرفتن زمانبندی کلی و کنار هم قرار دادن داده ها، عرضه زودهنگام پرچمدارهای جدید منطقی به نظر می رسد.

تماشا کنید: سامسونگ در آگهی جدید گلکسی‌اس 9، آیفون‌های قدیمی اپل را به سخره می‌گیرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی