ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون تقلبی الجی
تکنولوژی

شرکت ال‌جی: تلویزیون‌ OLED تقلبی نخرید

شرکت ال‌جی الکترونیکس خبر می‌دهد که اخیرا تعدادی تلویزیون‌ تقلبی OLED تحت عنوان برند ال‌جی در بازار ایران مشاهده شده که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند و بیشتر هم در استان‌های مرزی به چشم ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

شرکت ال‌جی الکترونیکس خبر می‌دهد که اخیرا تعدادی تلویزیون‌ تقلبی OLED تحت عنوان برند ال‌جی در بازار ایران مشاهده شده که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند و بیشتر هم در استان‌های مرزی به چشم می‌خورند. به نظر می‌رسد برخی از فروشگاه‌های شهرهای بزرگ نیز این اجناس را از این شهرها وارد کلان‌شهرها کرده و به مشتریان خود می‌فروشند.

روابط عمومی این شرکت اعلام کرده که مردم در انتخاب خود دقت بیشتری کنند تا به اشتباه تلویزیون‌های تقلبی و قاچاق خریداری نکنند. در بیانیه این شرکت آمده که خدمات گلدیران و ال جی الکترونیکس (که هر دو از شرکت‌های گارانتی محصولات الجی هستند) مسئولیت و ارائه خدماتی نسبت به این تلویزیون‌های تقلبی ندارند.

توصیه می‌شود که جهت اطلاع از فروشگاه های عرضه کننده محصولات ال جی با گارانتی معتبر به وب سایت این شرکت به آدرس www.lg.com/ir/where-to-buy مراجعه کرده تا آدرس فروشگاه‌های مورد تایید این شرکت را مشاهده کنید. در ادامه به چند روش تشخیص محصولات تقلبی از اصل این تلویزیون‌ها نیز اشاره می‌شود تا با رعایت این موارد اشتباهی تلویزیون تقلبی نخرید.

تلویزیون تقلبی الجی
برخی کانال‌های تلگرامی هم به فروش این محصولات تقلبی که نام‌هایی بسیار شبیه به مدل‌های جهانی دارند اقدام می‌کنند.

روش های تشخیص محصولات تقلبی از اصل:

  • توجه به تاریخ تولید محصول: مشتریان ایرانی لازم است بدانند که شرکت ال‌جی از اواسط سال 2016 به بعد تلویزیون OLED خمیده تولید نکرده و تمام تلویزیون‌های عرضه‌شده ال‌جی از این تاریخ به بعد از نوع صفحه تخت بوده‌اند، پس اگر تاریخ تولید یک دستگاه OLED برای اواسط سال 2016، 2017 و 2018 میلادی بود از خرید آن اجتناب کنید.
  • نام سیستم عامل تلویزیون: توجه کنید که روی جعبه محصولات تقلبی سیستم‌عامل اندروید به عنوان سیستم‌عامل تلویزیون مذکور درج شده؛ در حالی که محصولات این شرکت همیشه از سیستم‌عامل اختصاصی موسوم به webOS خود برای تلویزیون‌های هوشمندش بهره می‌برد.
  • شکل بسته‌بندی و لوگو: دقت و بررسی بسته‌بندی از دیگر نکات حائز اهمیت برای تشخیص تلویزیون‌های ال‌جی تقلبی از اصلی است. لوگوی قدیمی ال‌جی (عکس سمت چپ تصویر) به صورت بزرگ روی کارتن بسته‌بندی تلویزیون‌های اصلی درج شده و خبری از لوگوی جدید (عکس سمت راست) نیست. علاوه بر این، بسیاری از ریموت کنترل‌های تقلبی، فاقد لوگوی بزرگ ال‌جی در پایین کنترل هستند که به سادگی می‌توان تقلبی بودن آن‌ها را تشخیص داد.

تلویزیون تقلبی الجی

  • مدل درج شده بر روی محصول : مدل قید شده بر روی جعبه محصول وجود خارجی نداشته و با شبیه سازی با مدل های کنونی تلویزیونهای ال جی نام گذاری شده تا سبب گمراهی مشتریان شود. برای اینکه بفهمید این مدل در بازار جهانی وجود دارد یا خیر می‌توانید نام آن را در فروشگاه‌های معتبر بین‌المللی یا سایت خود ال جی جستجو کنید و اگر نمونه آن را دیدید، مطمئن شوید که محصول مورد نظر اصالت دارد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • فواد قبله
    فواد قبله | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    خود شرکت گفته نخرید بعد یه سری میان میگن شرکت غلط کرده بخرید ???

  • محراب
    محراب | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سلام ب همه
    حدودا 8 یا 9 ماه پیش بعد از کلی تحقیق و بررسی، تصمیم گرفتم تلویزیون OLED مدل B7 بخرم. اون موقع تازه توسط گلدیران عرضه شده بود و متفرقه و قاچاقش در بازار نبود. اما مدل B6 در انواع قاچاق حدود 1.5 میلیون از B6 گلدیران ارزونتر بود ک طبعا هر کسی رو ب فکر وادار میکنه.
    بعد از کلی سبک سنگین کردن و علی‌رغم میل باطنی مدل B7 گلدیران رو به قیمت حدودا 8.5 میلیون خریدم.
    بعد از 3 ماه صفحه تلویزیون سوخت; ظاهرا استوک نداشتن و حدود 20 روز طول کشید ک یه B7 آک آوردن و جایگزین کردن.
    3 ماه بعد تلویزیون دوم هم سوخت! اینبار با عصبانیت و ناراحتی از اینکه 8.5 میلیون پول رو هدر دادم تماس گرفتم با گلدیران.
    دقیقا 3 روز بعد اومدن با احترام یه تلویزیون C7 تحویل دادن و B7 سوخته رو بردن و از همون روز تحویل گارانتی کردن. (البته 100 هزار تومن اختلاف قیمت C7 و B7 رو دریافت کردن).
    دوستانی ک فکر میکنن تلویزیون قاچاقی و ارزون میخرن و گارانتی چیز بی‌ارزشیه; اگه روز اول مدل قاچاق (بانه‌ای یا هر جای دیگه) خریده بودم، مالم از دست رفته بود. این جمله رو کسی متوجه میشه ک حدود 9 میلیون پول داده باشه و بعد 3 ماه تلویزیون سوخته مونده باشه رو دستش.
    برخورد خوب، منطقی و مشتری‌مدارانه‌ی گلدیران در مورد من آبی بود روی آتیش و با خیال آسوده دارم از سومین تلویزیون اولد ک ظرف حدود 9 ماه اومده تو خونم لذت میبرم.
    ب هر کسی هم ک قصد خرید محصول رده بالا داره توصیه میکنم ب هیچ‌وجه ریسک نکنن و جنس با گارانتی غیررسمی نخرن.
    ممنون ک تحمل کردین

    • Ha di
      Ha di | ۱ خرداد ۱۳۹۷

      با

    • Ha di
      Ha di | ۱ خرداد ۱۳۹۷

      با تلویزیون چیکار می کنی هر سه ماه یکی میسوزه؟!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی