ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شاتل موبایل رمضان
تکنولوژی

بسته‌های جدید شاتل ‌موبایل به مناسبت ماه رمضان عرضه شد

شاتل موبایل به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح‌هایی را در نظر گرفته که در آن بسته‌های ترکیبی دوماهه ویژ‌ه‌ای به خریداران اعطا می‌شود که در آن علاوه بر یک سیم‌کارت رایگان، 20 گیگابایت اینترنت همراه، 30 ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

شاتل موبایل به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح‌هایی را در نظر گرفته که در آن بسته‌های ترکیبی دوماهه ویژ‌ه‌ای به خریداران اعطا می‌شود که در آن علاوه بر یک سیم‌کارت رایگان، 20 گیگابایت اینترنت همراه، 30 گیگابایت ترافیک نماوا، 2 ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و 200 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 6200 پیامک وجود دارد.

این بسته به مشترکین فعلی خدمات ADSL شاتل در نوع بهینه‌تری عرضه می‌شود که شامل این موارد است: 50 گیگابایت اینترنت همراه، 50 گیگابایت ترافیک نماوا دو ماهه و 3 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه. قیمت این بسته‌ها 30 هزار تومان و از طریق سایت شاتل قابل خریداری است.

شاتل موبایل رمضان

تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت، انتقال حجم باقی مانده بسته اینترنت به دوره بعد، بسته های ترکیبی مقرون به صرفه و مدیریت آسان و شفاف حساب کاربری و هزینه ها از جمله ویژگی های سیم کارت های شاتل موبایل هستند که با پیش شماره 0998 و کد 1 به بازار ارتباطات کشور عرضه شده اند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره 09981000000 تماس بگیرند. از سوی دیگر در صورت ارسال عدد 1 به شماره 09981000000، کارشناسان مرکز تماس شاتل موبایل با فرد متقاضی تماس می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hmasroor
    hmasroor | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    شاتل، پارس آنلاین و های وب هیچ کدوم تو منطقه ما چندساله پورت خالی نداره ناسلامتی تهرانم زندگی میکنم ولی نمیدونم چرا میگن مرکز مخابراتی شما پورت خالی به ما تخصیص نمیده ?
    کاش اینم رسیدگی میشد که چرا مراکز مخابراتی انقدر محدودیت پورت دارن و به شرکت ها نمیدن.

  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ترافیک نماوا بخوره تو سرشون
    مشخصم نیست اون ترافیک موبایلم داخلیه یا بین الملل

مطالب پیشنهادی