ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعاتی از مشخصات احتمالی سرفس ارزان قیمت مایکروسافت منتشر شد

مایکروسافت تلاش می کند با برند «سرفس» نشان دهد که چه طرحی برای آینده محاسبات مبتنی بر دستگاه های قابل حمل در سر دارد. گمانه زنی هایی که اخیراً درباره نسل مدل بعدی تبلت های ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

مایکروسافت تلاش می کند با برند «سرفس» نشان دهد که چه طرحی برای آینده محاسبات مبتنی بر دستگاه های قابل حمل در سر دارد. گمانه زنی هایی که اخیراً درباره نسل مدل بعدی تبلت های سرفس منتشر شده خبر از دستگاهی سبک وزن و مبتنی بر ویندوز 10 را می دهند.

بر اساس این گمانه زنی ها مایکروسافت تصمیم دارد دستگاه ارزان قیمت تری از سری سرفس را معرفی کند؛ دستگاهی که قرار است کارایی در حد دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10 پرو را ارائه دهند. «مارک گورمن» و «دینا باس» از خبرگزاری بلومبرگ این گونه گزارش کرده اند که تبلت جدید نمایشگری 10 اینچی خواهد داشت که اندازه ای در حد آیپد دارد ولی از نسخه 12 اینچی سرفس پرو کوچکتر است. قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده حدود 400 دلار خواهد بود  این دستگاه از درگاه USB-C نیز بهره خواهد برد.

سرفس پرو 4

این گزارش افزوده که تبلت سرفس مورد بحث از استاندارد شارژ جدید مشابه با آنچه در گوشی های هوشمند به کار می رود، بهره خواهد برد. اننظار می رود دستگاه مورد بحث در حدود 20 درصد سبکتر از بالاترین مدل ها باشد ولی دوام باتری آن در حدود 4 ساعت کمتر باشد. سرفس پروی فعلی با یک بار شارژ دوام باتری 13.5 ساعتی را وعده می دهد. همچنین به نظر می رسد اینتل تأمین کننده اصلی پردازنده و چیپ های گرافیکی این دستگاه باشد.

تصمیم مایکروسافت در زمینه عرضه دستگاه های سرفس ارزان قیمت تر می تواند حرکتی مشابه با عرضه تبلت آیپد 9.7 اینچی اپل تلقی شود. آیپد مذکور در فروردین ماه به منظور امور آموزشی و با قیمتی ارزان تر معرفی شده بود. البته این محصول در واقع همان تبلت 9.7 اینچی اپل بود که حالا از قلم اپل یا همان Apple Pencil پشتیبانی می کند.

 

تماشا کنید: مایکروسافت سرفس هاب 2 را معرفی کرد؛ محصولی برای دفاتر کار آینده

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی