ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بی صدا کردن افراد در اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت بی صدا کردن افراد به زودی به اینستاگرام اضافه می شود

بالاخره و پس از سال‌ها امکان بی صدا کردن افراد (Mute) به زودی به اینستاگرام اضافه می شود. مطابق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، شبکه اجتماعی محبوب این قابلیت که یکی از مورد انتظارترین ویژگی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۷

بالاخره و پس از سال‌ها امکان بی صدا کردن افراد (Mute) به زودی به اینستاگرام اضافه می شود. مطابق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، شبکه اجتماعی محبوب این قابلیت که یکی از مورد انتظارترین ویژگی های کاربران بوده را در به‌روزرسانی بعدی به اپلیکیشن اضافه خواهد کرد.

به لطف این گزینه می‌توانید کاری کنید که پست‌ها، یا پست‌ها و استوری‌های یک فرد از صفحه خانگی اینستاگرام ناپدید شود. البته در صورت استفاده از این قابلیت همچنان با مراجعه به پروفایل آن فرد قادر به مشاهده پست‌ها و استوری‌های وی خواهید بود، ضمن این که درست مثل امکان بلاک در هر لحظه می‌توان افراد را از حالت بی صدا خارج کرد.

درست مثل بلاک در هر لحظه می‌توان افراد را از حالت بی صدا خارج کرد

این قابلیت برای مواقعی که امکان آنفالو کردن یک فرد را ندارید بسیار مفید و مؤثر ظاهر می‌شود. به عنوان مثال، شاید یکی از بستگان شما با پست‌هایش موجب آزارتان شود و از طرفی تمایل نداشته باشید که برای همیشه او را آنفالو کنید. در این صورت گزینه بی صدا کردن خیلی به کارتان می‌آید.

شبکه‌های اجتماعی در ارائه گزینه بی صدا کردن کمی کند عمل می‌کنند، چرا که اولویت تمام آن‌ها نمایش محتوای بیشتر به شماست. با این وجود، هر چه شبکه‌های اجتماعی بزرگتر می‌شوند و با افراد بیشتری در آن‌ها ارتباط می‌گیریم، طبیعتا احتمال دیدن محتوایی که باب میل‌مان نیست هم بالاتر خواهد رفت.

به همین منظور استفاده از گزینه بی صدا کردن می‌تواند روش محترمانه‌ای برای دور ماندن از پست‌های آزاردهنده نزدیکان‌مان باشد تا بتوانیم همچنان روابط صمیمانه خود را حفظ کنیم. گزارشات حاکی از آنند که این خصوصیت طی هفته های آتی به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲ خرداد ۱۳۹۷

    نبود این قابلیت به شدت حس میشه ?

  • 007
    007 | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    بیشعور تشریف داری

  • milad
    milad | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    ایول

مطالب پیشنهادی