ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر در اندروید از این پس ایموجی های مخصوص خود را خواهد داشت

با این که ایموجی‌ها امروزه به وسیله‌ای حیاتی برای ارتباطات مجازی ما تبدیل شده‌اند، اما مشکل سازگاری آن‌ها با دیوایس‌های مختلف همچنان پابرجاست. با این وجود توییتر راه حل این مشکل را ارائه ایموجی‌های اختصاصی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

با این که ایموجی‌ها امروزه به وسیله‌ای حیاتی برای ارتباطات مجازی ما تبدیل شده‌اند، اما مشکل سازگاری آن‌ها با دیوایس‌های مختلف همچنان پابرجاست. با این وجود توییتر راه حل این مشکل را ارائه ایموجی‌های اختصاصی خود دیده است.

به گزارش ایموجی‌پدیا، توییتر دیگر از ایموجی‌های بومی گوشی موبایل شما استفاده نخواهد کرد، بلکه در عوض از پکیجی اختصاصی به نام Twemoji استفاده می‌کند که احتمالا در توییتر دسکتاپ آن‌ها را دیده باشید.

توییتر Twemoji

این موضوع برای بسیاری از کاربران خبر خوشحال کننده‌ای است، چرا که نسخه‌های اخیر اندروید حاوی ایموجی‌های جدیدی هستند که با نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم عامل سازگاری ندارند. نکته عجیب‌تر این که سامسونگ هم از پکیج ایموجی‌های اختصاصی خود استفاده می‌کند که شاید با دیوایس‌های دیگر سازگاری نداشته باشند.

بنابراین در صورت جایگزینی Twemoji با ایموجی‌های بومی، کلیه کاربران توییتر در اندروید فارغ از این که از کدام نسخه سیستم عامل استفاده می‌کنند، حالا ایموجی‌های یکسانی مشاهده کرده و منظور همدیگر را بهتر درک خواهند کرد.

به گفته توییتر، Twemoji ها در اپلیکیشن توییتر برای اندروید کیت کت، لالی پاپ، مارشملو و نوقا پشتیبانی می‌شوند. برای فعال شدن این ایموجی‌ها بایستی در تنظیمات اپلیکیشن به سراغ سوئیچ ویژه‌ای بروید که امکان انتخاب از میان Twemoji و ایموجی‌های بومی دیوایس را به شما می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Leyla ..
    Leyla .. | ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

    چطور میشه ایموجیای توییتر رو بصورت ایموجی های ایفون دراورد؟!

مطالب پیشنهادی