ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز ثبت نام استارتاپ‌ها در الکام استارز از ۵ خرداد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد که ثبت‌نام استارتاپ‌ها برای حضور در سالن الکام استارز در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از پنجم خرداد ماه آغاز و در دوازدهم خرداد ماه نیز به پایان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۳

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد که ثبت‌نام استارتاپ‌ها برای حضور در سالن الکام استارز در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از پنجم خرداد ماه آغاز و در دوازدهم خرداد ماه نیز به پایان می‌رسد.

ستاد اجرایی الکامپ یک سایت مستقل به آدرس elecom-stars.com برای فرآیند ثبت نام در نظر گرفته و استارتاپ‌های علاقمند می‌توانند از روز شنبه پنجم خرداد ماه برای حضور در الکام استارز ثبت نام کنند.

امسال الکام استارز با حضور سه گروه برگزار می‌شود. گروهی که بخش عمده‌ای از سالن را به خود اختصاص خواهد داد، مربوط به استارتاپ‌هایی می‌شود که از مرحله ایده فراتر رفته‌اند و اقدامات اولیه برای تجاری‌سازی طرح‌هایشان را طی کرده‌اند. گروه دوم دارندگان ایده هستند و مهم نیست که کار خود را به مرحله اجرایی رسانده باشند یا خیر. این افراد می‌توانند جهت یافتن سرمایه‌گذار، شتاب‌دهنده یا دریافت مشاوره در الکام استارز حضور پیدا کنند.

اما گروه آخر مربوط به استارتاپ‌های بزرگ است که درخواست حضور در غرفه‌های بزرگ را نیز دارند. این گروه طبق تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها فرصت حضور در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام استارز را خواهند داشت.

تعرفه حضور استارتاپ‌ها در الکام استارز و اختصاص فضای مورد نیاز به آنها نیز از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام شده که به شرح زیر است:

  • غرفه اقتصادی: شامل کانتر اشتراکی، فضای جلسه اشتراکی و یک صندلی با قیمت 250 تومان
  • غرفه پایه: شامل فضای اختصاصی، میز اختصاصی، یک صندلی و دارای برق با قیمت 750 تومان
  • غرفه اختصاصی: 12 متری و مناسب استارتاپ‌ها شامل فضای اختصاصی، پنل‌های استاندارد نمایشگاهی، میز و دو صندلی، دارای برق با قیمت حدودی یک میلیون 680 هزار تومان
  • غرفه بزرگ: بالای 12 متر و مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و مراکز علمی و دانشگاهی؛ براساس متراژ درخواستی و خدمات اختصاصی مشخص و تعیین می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ امسال در تابستان از ۶ الی ۹ مرداد طی ۴ روز توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود و تا کنون بیش از ۶۰۰ شرکت برای حضور در سالن‌های اصلی این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند. شرکت‌هایی که مایل به حضور در این نمایشگاه هستند نیز می‌توانند از طریق وب سایت iran-elecomp.com تا سوم خرداد ماه ثبت نام خود را انجام دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Rostami
    Ali Rostami | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    ما که هر کاری کردیم نشد ثبت نام کنیم،سایت همش خطا میداد

مطالب پیشنهادی