ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

میتسوبیشی اکلیپس کراس به ایران رسید + قیمت احتمالی

شرکت آرین موتور پویا جدیدترین محصول خود، میتسوبیشی اکلیپس کراس را در شوروم مرکزی به نمایش گذاشت و از ورود این خودرو به بازار ایران خبر داد.اکلیپس کراس نام جدیدترین محصول میتسوبیشی است که ژاپنی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۵

شرکت آرین موتور پویا جدیدترین محصول خود، میتسوبیشی اکلیپس کراس را در شوروم مرکزی به نمایش گذاشت و از ورود این خودرو به بازار ایران خبر داد.اکلیپس کراس نام جدیدترین محصول میتسوبیشی است که ژاپنی ‌ها 2 سال برای طراحی و توسعه آن زمان صرف کردند تا نهایتا این خودرو در اوایل سال 2017 برای نخستین‌ بار در نمایشگاه ژنو 2017 به بازار جهانی معرفی شود.

اکلیپس کراس یک پله پایین ‌تر میتسوبیشی ASX است و از این ‌رو در کلاس شاسی‌ بلندهای کوچک قرار دارد. اکلیپس کراس به لحاظ ظاهری کاملا دنباله‌ رو برادران بزرگترش است به خصوص در قسمت جلو که به دلیل بهره ‌بردن از زبان طراحی DYNAMIC SHIELD حالا شباهت زیادی به میتسوبیشی اوتلندر 2017 دارد.میتسوبیشی اکلیپس کراس، جدیدترین محصول میتسوبیشی است و مملو از امکانات رفاهی برای راننده و سرنشینان این خودرو است.

برای مثال می ‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور و باران، سیستم جلوگیری از برخورد با مانع جلویی، ترمز پارک الکتریکی، هدآپ دیسپلی، دوربین ۳۶۰ جهت نمایش دائمی محیط خودرو، گرمکن صندلی جلو، صندلی عقب و فرمان، موس با قابلیت لمس جهت تنظیمات سیستم صوتی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.همچنین میتسوبیشی اکلیپس کراس از موتور توربوشارژر نوین با تکنولوژی MIVEC که ۱.۵ لیتر حجم دارد و می‌ تواند ۱۶۳ اسب‌ بخار قدرت تولید کند، بهره می‌ برد. گیربکس CVT هشت سرعته با حالت اسپرت نیز با این پیشرانه قدرتمند هماهنگ شده است که در نهایت عملکردی خارق ‌العاده و باورنکردنی را برای میتسوبیشی سواران به ارمغان خواهد آورد.علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین  در خصوص وضعیت همکاری و ارتباط  میتسوبیشی با ایران گفت: همانطور که مشاهده می کنید جدیدترین محصول میتسوبیشی یعنی اکلیپس کراس در شورم مرکزی میتسوبیشی مستقر در دفتر مرکزی گروه آرین مستقر شده است.

این خودرو به سفارش آرین موتور در ژاپن در حال تولید است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته اگر تمامی تشریفات اداری در زمان مقرر انجام شود امیدواریم که بتوانیم هفته اول شهریور اولین سری از این ماشین ها را تحویل مشتریان بدهیم. این ششمین خودرویی است که به سبد محصولات آرین موتور اضافه شده است. علی شکوهی در خصوص وضعیت فعلی و احتمال  وضع تحریم های شدید و شرایط این شرکت تصریح کرد: در حال حاضر  هیچ مشکلی وجود ندارد و فعالیت های شرکت کما فی سابق در جریان است.

با این حال ما منتظر نتیجه مذاکرات نهایی برجامی که تیم وزارت خارجه ایران با اروپایی ها در حال انجام است هستیم.
او خاطر نشان کرد: تاثیر اعلامیه ترامپ بیشتر از آنکه جنبه بین المللی داشته باشد سبب آشفتگی داخلی در بازار شرکت ها شده است، بهتر است فضا کمی آرام تر شود و  مدیران ارشد دولتی فضا را مدیریت کنند.قیمت میتسوبیشی اکلیپس کراس با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی کشور زیر 300 میلیون تومان و با توجه به میزان ثبات و تصور بر ارائه ارز 4200 تومانی برای شرکت های خودرویی خصوصی، برابر با 264 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

این خودرو با توجه به حجم آپشن های ارائه شده و بازه قیمت بسیار رقابتی آن، رقیب سرسختس برای محصولات برتر بازار چون نیسان جوک و تویوتا CH-R و سایر خوش فروش های کره ای بازار چون توسان و اسپورتیج است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲ خرداد ۱۳۹۷

    کیلویی قیمت گذاری میشه و مردم هم میخرن که میارن و اونایی هم میخرن که کیلویی با دزدی پول دراوردن

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    قیمت این ماشین 25000 دلاره که با دلار 4200 میشه 105 میلیون حالا بگیم 100 درصد هم گمرک باز میشه 210 میلیون اونوقت این شرکت هم 54 تومن ازش سود میکنه
    که میدونیم با اینکه هزینه گمرک زیاده ولی 100 درصد نیست خودتون حساب کنید
    البته قیمت نسخه فولش 38000ه ولی باز خودتون حساب کتابارو بکنید

مطالب پیشنهادی