ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هکاتون 

ماسک برای حل مشکل تولید تسلا مدل ۳ دست به دامن برنامه نویسان شد

کمپانی تسلا در عملی کردن وعده های خود برای افزایش میزان تولید ماشین به مشکل خورده و حالا ماسک برای رفع این مشکل یک «هکاتون» برگزار کرده است. تسلا قبلا وعده داده بود در هفته ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

کمپانی تسلا در عملی کردن وعده های خود برای افزایش میزان تولید ماشین به مشکل خورده و حالا ماسک برای رفع این مشکل یک «هکاتون» برگزار کرده است.

تسلا قبلا وعده داده بود در هفته 2500 خودروی الکتریکی مدل 3 را به دست مشتریان می رساند اما نتوانسته از سقف 2000 دستگاه فراتر برود. روند تولید این ماشین به حدی پیچیده است که ماسک از آن به عنوان جهنمی یاد کرده که برای بهبود آن بعضی شب ها در کارخانه می خوابد.

مدل ۳ مهم ترین ماشین الکتریکی تولید انبوه این شرکت است که با چالش هایی نظیر کمبود تامین کننده، وابستگی بیش از حد به فرایندهای خودکار و معضلاتی در تولید باتری دست و پنجه نرم می کند.هکاتون

ایلان ماسک روز یکشنبه در پاسخ به توییت Ars Technica از برپایی هکاتون برای رفع مشکلات تولید رباتیک خبر داد. Ars Technica مخاطبان را به خواندن مقاله ای با موضوع «تکرار اشتباهات دهه ۱۹۸۰ خودروسازان توسط تسلا» دعوت کرده بود و ماسک در جواب آنها نوشته است:

انتقاد منصفانه ای است اما ما سریعا در حال رفع آن هستیم. در حال حاضر هکاتونی برای حل ۲ مشکل تولید رباتیک برگزار شده و امیدوار کننده به نظر می رسد.

هکاتون رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان، ایده‌پردازان، طراحان گرافیکی و مدیران و دیگر فعالان کسب‌وکارهای رایانه‌ای در قالب تیم‌های منسجم توسعه نرم‌افزار گرد هم می‌آیند تا پروژه‌های نرم‌افزاری و گاهی سخت‌افزاری را با همکاری یکدیگر در زمانی محدود پیاده‌سازی کنند.

چالش های تولید مدل ۳ سال زمانی توجهات را به خود جلب کرد که تسلا از تولید تنها ۲۶۰ دستگاه در سه ماهه سوم ۲۰۱۷ خبر داد. تا پایان سه ماهه چهارم این میزان به ۲۴۲۵ دستگاه رسید که ۱۵۴۲ دستگاه از آنها نیز به مشتریان تحویل داده شد. ماسک برای حل این مشکلات برخی شب ها در کارخانه می ماند و حتی مدعی شده بود که بعضی شب ها روی زمین می خوابد چون کاناپه به اندازه کافی عریض نیست. کاربران این حرف او را دستمایه شوخی قرار داده و کمپینی را به منظور جمع آوری پول برای تخت خواب به راه انداخته بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کیانا صفایی
    کیانا صفایی | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    تکراری بود

مطالب پیشنهادی