ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جای خالی بزرگترین خودروساز جهان؛ عدم حضور فولکس واگن در نمایشگاه اتومبیل پاریس

فولکس واگن در نمایشگاه اتومبیل پاریس در ماه اکتبر شرکت نخواهد کرد و نمایشگاه پاریس نیز به لیست نمایشگاه های مختومه فولکس واگن افزوده خواهد شد. در بیانه ای که بخش فرانسوی این شرکت منتشر ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

فولکس واگن در نمایشگاه اتومبیل پاریس در ماه اکتبر شرکت نخواهد کرد و نمایشگاه پاریس نیز به لیست نمایشگاه های مختومه فولکس واگن افزوده خواهد شد.

volkswagen-id-r-pikes-peak (7)

در بیانه ای که بخش فرانسوی این شرکت منتشر کرده است، فولکس واگن به جای این که خودروی جدیدی را در این نمایشگاه معرفی کند. به ایونت تست درایو برای مدل های جدید بسنده خواهد کرد.

Volkswagen I.D. BUZZ

در این بیانیه آمده است:

"برند فولکس واگن در ادامه سیاست های جدید اتخاذ شده در زمینه شرکت در نمایشگاه های بین المللی خودرو و مطالعات و ارزیابی هایی که در این زمینه انجام داده است با برند خود در نمایشگاه پاریس شرکت نخواهد کرد. اما همانند همیشه برنامه تست درایو و شوهای مختلفی برای این برند برگزار خواهد شد".

گرچه خود فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پیدا نخواهد کرد اما زیر برندهای آن یعنی آئودی، پورشه، سئات و اشکودا در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. در حال حاضر سه برند مطرح دیگر یعنی فورد، اپل و نیسان نیز پیش از این اعلام کرده بودند که در این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد.

در حال حاضر فولکس واگن هنوز از مدل نهایی SUV کوچک خود یعنی T-Cross پرده برداری نکرده است و احتمالا در یک ایونت جداگانه این محصول را معرفی و آن را آماده ورود به بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی