ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

mercedes-actros-turned-into-rolling-2-story-hotel (5)
خودرو

هتلی بر پشت مرسدس بنز اکتروس؛ لوکس و اشرافی سفر کنید

مسافرت با خودروهای کاروان و کمپر طرفداران خاص خود را دارد. این مساله در ایالات متحده پر رنگ تر بوده و بسیاری از علاقه مندان با تبدیل اتومبیل های مختلف به خانه های متحرک به ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

مسافرت با خودروهای کاروان و کمپر طرفداران خاص خود را دارد. این مساله در ایالات متحده پر رنگ تر بوده و بسیاری از علاقه مندان با تبدیل اتومبیل های مختلف به خانه های متحرک به دل جاده ها و طبیعت می زنند.

اخیرا گروهی دو نفره از طرفداران وسایل نقلیه این چنینی به سراغ مرسدس بنز اکتروس رفته و آن را نه به یک خانه متحرک، بلکه هتلی سیار بدل کرده اند. ایده اصلی این پروژه توسط دو شخص با نام های Daniela Carneiro و Eduardo Ribeiro شکل گرفته است.

mercedes-actros-turned-into-rolling-2-story-hotel

این دو ماجراجو که جزو علاقه مندان به ورزش موج سواری هستند، به مدت چندین سال در یک خودروی ون کمپر در اروپا و آفریقا به گشت و گذار پرداخته اند. آنها با تکیه بر تجارب خود تلاش کرده اند مفهوم هتلی بر روی چهار چرخ را به عمل تبدیل کنند.

به گفته ادواردو و دانیلا هدف آنها از ساخت یک هتل متحرک این بوده که سایر افراد نیز بتوانند در فضایی لوکس به دوردست ترین نقاط موج سواری، پارک های طبیعی و کوهستان ها قدم بگذارند.

mercedes-actros-turned-into-rolling-2-story-hotel

برای این پروژه نام Truck Surf Hotel در نظر گرفته شده است. با این پروژه ادواردو و دانیلا قصد دارند تورهای موج سواری و ماجراجویی در پرتغال (بین ماه های ژوئن و اکتبر) و مراکش (بین ما های ژانویه و آوریل) برگزار کنند. آنطور که در وبسایت این دو آمده، دانیلا نقش رهبر تور و عکاس را بر عهده دارد، ادواردو هم ظاهرا مربی موج سواری است.

mercedes-actros-turned-into-rolling-2-story-hotel

هتلی که بر روی مرسدس بنز اکتروس شکل گرفته، به یک سیستم هیدرولیک مجهز است. این سیستم دیواره ها و سقف را از جای خود خارج کرده و فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان می گذارد.

mercedes-actros-turned-into-rolling-2-story-hotel

فضای داخلی این هتل دو طبقه بسیار زیبا و لوکس بوده و در نوع خود کم نظیر است. شاید باورش سخت باشد، اما 5 اتاق مجزا در قسمت پشت مرسدس بنز اکتروس طراحی شده، همه این اتاق ها دارای سیستم تهویه هستند و به تخت خواب مجهز شده اند.

mercedes-actros-turned-into-rolling-2-story-hotel (5)

طبق اطلاعات موجود یک هفته تور مراکش برای هر شخص 499 یورو هزینه دارد. تور پرتغال نیز 614 یورو قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • اردلان
    اردلان | ۲ خرداد ۱۳۹۷

    حداقل چند تا عکس با کیفیت از درون اتاقها میذاشتید

  • ajamali95
    ajamali95 | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    تازه دارن ميرسن به امكانات ما ??

مطالب پیشنهادی