ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی با خرید EMI Music به بزرگترین ناشر موسیقی دنیا تبدیل شد

کمپانی سونی با افزایش سهام ۳۰ درصدی خود در شرکت EMI Music به ۹۰ درصد، حالا بزرگترین ناشر موسیقی در جهان به شمار می رود. مسئولان این شرکت ژاپنی با خریداری سهم شرکت اماراتی «مبادله» ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

کمپانی سونی با افزایش سهام ۳۰ درصدی خود در شرکت EMI Music به ۹۰ درصد، حالا بزرگترین ناشر موسیقی در جهان به شمار می رود.

مسئولان این شرکت ژاپنی با خریداری سهم شرکت اماراتی «مبادله» مالک ۹۰ درصد از شرکت EMI Music Publishing شدند که به لطف آلبوم اسطوره هایی نظیر «دیوید بویی» و «فرانک سیناترا» ۴.۷۵ میلیارد دلار ارزش دارد.

EMI Music یکی از بزرگترین و متنوع ترین گنجینه های موسیقی دنیا را در اختیار دارد که شامل ترانه های مدرن و کلاسیک یک قرن گذشته می شود. «ادیب مطر»، از مسئولان ارشد این موسسه معتقد است که ترانه سرایان و هنرمندان از انتشار موزیک ها در پلتفرم این شرکت بهره برده و باید از پیوستن به خانواده سونی افتخار کنند. EMI Musicدر صورتی که سازمان های رگولاتوری با این قرار داد مخالفت نکننند، EMI Music عملا به یکی از زیرمجموعه های سونی تبدیل شده و این شرکت را به بزرگترین ناشر موسیقی در جهان تبدیل خواهد کرد.

«کنچیرو یوشیدا»، مدیرعامل جدید سونی که برخی از او به عنوان منجی این شرکت نام می برند درباره این قرارداد گفته است:

هدف ما از افزایش سهام در EMI Music حفظ موقعیت برتر در صنعت نشر موسیقی بوده است. این بازار در سال های اخیر حیاتی دوباره یافته که بخش عمده آن مدیون سرویس های استریم پولی بوده است. ما در پی ایجاد زیر ساختی قوی در صنعت سرگرمی هستیم و خرید EMI Music نیز در رشد بلندمدت سونی تاثیر به سزایی خواهد داشت.

مبلغ پرداختی شرکت ژاپنی به مبادله هنوز قطعی نشده و به برخی شرایط نهایی بستگی دارد با این حال انتظار می رود در نهایت برابر با ۲.۳ میلیارد دلار باشد.  موسسه مبادله در زمینه سرمایه گذاری در فناوری دستی بر آتش دارد و یکی از زیرمجموعه آنها به نام ATIC در حوزه صنایع نیمه هادی و توسعه اکوسیستم تکنولوژی ابوظبی سرمایه گذاری های گسترده ای را صورت داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ممد هانری
    ممد هانری | ۱ مرداد ۱۳۹۷

    سونی فوق العاده بوده تو این چند هم تونسته کمپانی ویدیویی هلن موزیک رو جز زیرمجموعه های خودش قرار بده هم اینکه EMI رو به زیر مجموعه خودش اضافه کرده پیشرفت سونی تو موسیقی فوق العادس

  • علی رحیمی
    علی رحیمی | ۲ خرداد ۱۳۹۷

    Forza SONY

  • ناصر
    ناصر | ۲ خرداد ۱۳۹۷

    درود بر سونی عالیه

مطالب پیشنهادی