ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mi 8
تکنولوژی

شیائومی Mi 8 احتمالاً از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر بهره خواهد برد [به روزرسانی]

در ماه های اخیر گمانه زنی ها بسیاری در مورد گوشی پرچمدار بعدی شیائومی مطرح شده و به تازگی ویدیویی منتشر شده که خبر از احتمال تعبیه حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر Mi 8 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۵

در ماه های اخیر گمانه زنی ها بسیاری در مورد گوشی پرچمدار بعدی شیائومی مطرح شده و به تازگی ویدیویی منتشر شده که خبر از احتمال تعبیه حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر Mi 8 می دهد.

بر اساس گزارش ها انتظار می رود Mi 8 نسل بعدی Mi 6 باشد و به این ترتیب شیائومی قصد عرضه مدلی با نام Mi 7 را نداشته باشد. البته این کمپانی پس از Mi 6 دو گوشی هوشمند پرچمدار Mi Mix 2 و Mi Mix 2s را نیز روانه بازار کرده که هر دو از نمایشگرهای بزرگ بهره می بردند.

بنا بر گمانه زنی ها Mi 8 احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. همچنین احتمالاً یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ بیسیم برای آن در نظر گرفته خواهد شد. یکی از قابلیت های احتمالی دیگر، فناوری تشخیص چهره سه بعدی و استفاده از آن برای آنلاک گوشی است.

همان طور که در ویدیوی منتسب به Mi 8 مشاهده می شود، این گوشی از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر بهره خواهد برد. البته در این بین می توان رابط کاربری گوشی را نیز مشاهده کرد، رابطی که احتمال می رود نسخه 9 رابط کاربری اختصاصی شیائومی «MIUI» باشد. پیش از این تصویری از پنل جلویی این گوشی نیز منتشر شده بود.

حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر همچنان فناوری جدیدی است و در حال حاضر تنها در گوشی های محدودی تعبیه شده است.

به روزرسانی

«لی جون»، مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که این کمپانی طی رویدادی در پنجشنبه، دهم خرداد ماه از اسمارت فون Mi 8 رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    گوشی های شیائومی بسیار خوب از نظر قیمت
    اما شما یه گوشی ازش پیدا کن که تو رامش باگ نداشته باشه من اسممو عوض میکنم

    • Mreza Mahdavi
      Mreza Mahdavi | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

      Mi A1

مطالب پیشنهادی