ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید لپ تاپ فوق سبک ایسر Swift 5 معرفی شد

ایسر شب گذشته از لپ تاپ جدیدی به نام Swift 5 رونمایی کرد که گرایش کلی دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۸ را دنبال می‌کند یعنی کاهش حاشیه نمایشگر. ایسر نمایشگر ۱۴ اینچی مدل پیشین را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

ایسر شب گذشته از لپ تاپ جدیدی به نام Swift 5 رونمایی کرد که گرایش کلی دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۸ را دنبال می‌کند یعنی کاهش حاشیه نمایشگر. ایسر نمایشگر ۱۴ اینچی مدل پیشین را از لپ تاپ خود بیرون آورده و در همان ابعاد یک نمایشگر تمام اچ دی ۱۵.۶ اینچی را قرار داده که نسبت نمایشگر به بدنه ۸۷.۶ درصدی دارد.

در سوییفت ۵ از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل استفاده شده و برای بدنه باریک آن از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم بهره گرفته شده است. سوییفت ۵ جدید ایسر را می‌توان به ۱ ترابایت اس‌اس‌دی و ۱۶ گیگابایت رم مجهز کرد البته هنوز اطلاعاتی در مورد سخت افزار پایه دستگاه گفته نشده است.

ایسر

در قسمت پورت‌ها نیز سوییفت ۵ دو پورت USB-C، دو پورت USB 3.1، یک پورت HDMI، یک ریدر کارت اس‌دی و سنسور اثر انگشت همگام با ویندوز هلو دارد. نمایشگر IPS و ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ نیز گزینه‌های تمام اچ دی یا 4K را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ایسر هنوز در مورد قیمت یا زمان عرضه این دستگاه صحبتی نکرده ولی انتظار می‌رود که اواخر امسال شاهد عرضه لپ تاپ جدید سوییفت ۵ از سوی این شرکت باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی اکبر محمدی
    علی اکبر محمدی | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    خوب وقتی میگید فوق سبک، طبیعتا وزنش رو هم باس بگین دیگه... :|
    این الان چند کیلوئه؟

مطالب پیشنهادی