ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام چیپست اسنپدراگون 710 را برای میان رده های حرفه ای معرفی کرد

ویژگی های پیشرفته ای همانند اموجی های واقعیت افزوده و اسکن چهره پیشرفته، دیگر منحصر به پرچمداران گران قیمت نخواهند بود. چیپست جدید کوالکام به نام اسنپدراگون 710 به شرکت های سازنده موبایل کمک می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

ویژگی های پیشرفته ای همانند اموجی های واقعیت افزوده و اسکن چهره پیشرفته، دیگر منحصر به پرچمداران گران قیمت نخواهند بود. چیپست جدید کوالکام به نام اسنپدراگون 710 به شرکت های سازنده موبایل کمک می کند تا محصولات میان رده ای را با قابلیت های حرفه ای بسازند.

پیش از این اطلاعاتی در مورد اسنپدراگون 710 منتشر شده بود و حالا شاهد رونمایی رسمی از آن هستیم. این چیپست به موتور هوش مصنوعی چند هسته ای مجهز شده از پردازش شبکه عصبی بهره می برد، ضمن اینکه واحدهای پردازش سیگنال تصویری و گرافیکی آن نیز در حد پرچمداران هستند. اسنپدراگون 710 اولین نمونه از پلتفرم 700 کوالکام خواهد بود که بالاتر از سری 600 و پایین تر از سری 800 قرار می گیرد.

اسنپدراگون 710 بر اساس فناوری 10 نانومتری ساخته شده و عملیات پردازش شبکه عصبی را با استفاده از موتور AI داخلی انجام می دهد. پردازشگر سیگنال تصویری Spectra 250 می تواند کاهش نویز متوالی و قابلیت های هوشمندی همچون عمق سنجی و ایجاد بوکه را به راحتی انجام دهد. پردازشگر سیگنال دیجیتال Hexagon نیز در این موارد به کمک اسنپدراگون 710 می آید.

چیپست جدید از پخش محتوای 4K HDR نیز پشتیبانی کرده و پردازشگر گرافیکی آن می تواند مصرف انرژی در زمان پخش این ویدیوها را در قیاس با اسنپدراگون 660 تا 4- درصد کاهش دهد. نسل چهارم (پلاس) فناوری شارژ سریع کوالکام هم امکان شارژ 50 درصد باتری موبایل های مجهز به اسنپدراگون 710 را طی 15 دقیقه فراهم می آورد.

مودم X15 LTE تعبیه شده در اسنپدراگون 710 از نرخ دانلود حداکثر 800 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند و تکنولوژی های مشابه پرچمداران از جمله 4X4 MIMO و LAA را فراهم می سازد که نسبت به نسل قبل چیپست های میان رده کوالکام، پیشرفت قابل توجهی محسوب می شود. چیپست اسنپدراگون 710 از امروز در اختیار مشتریان کوالکام قرار می گیرد و محصولات مجهز به آن نیز به زودی وارد بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    واقعا شگفت انگیزه ?

مطالب پیشنهادی