ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رکورد شکنی های God of War همچنان ادامه دارد؛ فروش 5 میلیون نسخه در یک ماه

قسمت جدید God of War موفقیتی بزرگ از دید منتقدان و طرفداران بوده و نتیجه این رضایت بالا، فروش فوق العاده این عنوان در یک ماه اخیر است. طبق اعلام سونی، این بازی در 3 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

قسمت جدید God of War موفقیتی بزرگ از دید منتقدان و طرفداران بوده و نتیجه این رضایت بالا، فروش فوق العاده این عنوان در یک ماه اخیر است. طبق اعلام سونی، این بازی در 3 روز ابتدایی عرضه خود، بیش از 3 میلیون نسخه فروش رفته و حال آمار جدیدی از موفقیت های آن در دسترس است.

جان کودرا، مدیر پلی استیشن، روز گذشته در جریان یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این بازی در مدت زمان یک ماهه ای که از انتشار آن می گذرد، بیش از 5 میلیون نسخه فروش رفته است.

5 میلیون نسخه در 1 ماه باعث شده تا این بازی سریع ترین فروش را میان عناوین سونی تجربه کند. God of War 3 تا به امروز 5.3 میلیون نسخه فروش رفته و موفق ترین بازی سونی در سال گذشته یعنی Horizon Zero Dawn نیز در مدت زمانی نزدیک به یک سال به 7.5 میلیون واحد فروش دست یافته است.

God of War

چندی پیش God of War به عنوان پرفروش ترین بازی ماه آپریل معرفی شد. باید منتظر ماند و دید که با وجود عرضه عناوین مهمی در ماه های آینده، این بازی هنوز هم جایگاه خود را به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی های سال 2018 حفظ خواهد کرد یا خیر. در ضمن، با توجه به موفقیت های God of War باید در آینده منتظر 5 عنوانی که کارگردان این بازی، کوری بارلوگ وعده آن ها را داده بود نیز باشیم.

دیجیاتو در بررسی ماجراجویی جدید کریتوس و پسرش، به این بازی نمره کامل داد:

همه چیز در غایی ترین حالت خود قرار دارد و توجه دیوانه کننده به جزییات، مسعود فراستی درون هر منتقدی را از پای در می آورد. اینطور نیست که هیچ اشکالی وجود نداشته باشد، چه بازی دیگری می شناسید که هر از چندگاهی یک مشکل کوچک یا بزرگ در آن ظاهر نشود؟ اما تصویر بزرگ تری که سانتا مونیکا از آینده فرنچایز گاد آو وار ارائه کرده به قدری دوست داشتنی و نویدبخش است که مشکل گاه و بی گاه دوربین یا پیچیدگی منوها هیچ اهمیتی در برابرش ندارند. گاد آو وار جدید نسلی تازه از بازی های ویدیویی را بنیان گذاشته است، از دستش ندهید.

به نظر شما دلایل موفقیت این عنوان چیست؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • یاغی?✊✊✊
    یاغی?✊✊✊ | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    ?????

  • amin
    amin | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    پاچیدم باو
    ای چه عکسیه ?????

  • مهدی مالکیان
    مهدی مالکیان | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    عکس تیتر خیلی باحاله

  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    یا کریتوس ..... این چه عکسیه روی تیتر؟??

مطالب پیشنهادی