ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ نقطه تلاقی پابجی و کانتر استرایک

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

CrossFire: Legends

CrossFire: Legends

  • بازی آنلاین است

خوب قضیه کمی عجیب شد؛ تنسنت که پیشتر دو پورت از پابجی را با نام‌های Exhilarating Battlefield و Army Attack عرضه کرده بود، اخیرا پورت موبایل CrossFire را نیز در کشورهای غربی منتشر نموده و بازی به نوعی ترکیب کانتر استرایک با پابجی به شمار می‌رود. برای کسانی که نمی‌دانند، CrossFire یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های شوتر کامپیوتر است و بیش از 650 میلیون بازیکن ثبت‌نام شده‌ دارد.

تنسنت هم به خاطر محبوبیت زیاد این عنوان، تصمیم گرفت تا پورت موبایل را با نام Legends عرضه کند. با این وجود برخلاف نسخه اصلی که فقط یک شوتر اول شخص تیمی است، تنسنت برای بازی CrossFire: Legends پایش را فراتر گذاشته و شاهد حالت بتل رویال نیز در بازی هستیم.

بازی CrossFire: Legends
اگر بخش بتل رویال هم اول شخص بود مطمئنا با اثر جذاب‌تری روبه‌رو می‌شدیم. البته همین الان هم بازی CrossFire: Legends به اندازه کافی محتوا برای سرگرمی دارد.

بنابراین هم می‌توانید در رقابت‌های گروهی سعی کنید تیم حریف را ببرید و هم با انتخاب حالت بتل رویال، همانند بقیه عناوین این سبک در جایی فرود آمده و با گشتن به دنبال تجهیزات مختلف، هر کسی که دیدید را بکشید. در مود بتل رویال، بازی هیچ تفاوتی با پابجی موبایل ندارد و شاید تنها مزیتش را بتوانیم فریم‌ریت بالایش بنامیم.

از طرفی گرافیک بازی به خوبی پابجی موبایل نیست و بیشتر نسخه پیشرفته Rules of Survival به شمار می‌رود. به همین خاطر شاید برای کسانی که دیوایس ضعیف‌تر دارند و می‌خواهند عنوانی از سبک بتل رویال را تجربه کنند، بازی CrossFire: Legends عنوان بدی نباشد. در بقیه مودها نیز با دید اول شخص و همانند بقیه بازی‌های آنلاین، دو تیم رو به رو یکدیگر قرار می‌گیرند.

CrossFire: Legends

CrossFire: Legends

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 675 مگابایت زبان:

Pocket Run Pool

Pocket Run Pool

خوب بگذارید بهترین بازی هفت سنگ این هفته را همین ابتدا معرفی کنیم: Pocket Run Pool. «زک گیج» (Zach Gage) سی و سه ساله با Really Bad Chess نشان داد که استاد تغییر قوانین بازی‌های معروف است و او Pocket Run Pool را هم با همین ویژگی توانسته به اثر ماندگار دیگری تبدیل کند.

Pocket Run Pool عنوانی با محوریت بیلیارد بوده و در بازی نیز باید سعی کنید توپ‌ها را به درون سوراخ‌ها بیاندازید اما با دو تفاوت بزرگ: تنها سه بار فرصت اشتباه دارید و هر سوراخ هم امتیاز مخصوص به خودش را دارد. البته بعد از هر پرتاب، امتیازهای سوراخ‌ها جا به جا می‌شود و بنابراین با یک استراتژی متفاوت‌تر باید توپ‌ها را بزنید.

ساخته جدید زک گیج با ارائه یک تجربه متفاوت از بیلیارد، نه تنها یکی از بهترین‌های آرکید موبایل است بلکه خیلی راحت معتادتان می‌کند. بازی فعلا تنها برای iOS منتشر شده و توانسته نقدهای خیلی مثبتی هم دریافت کند. با توجه به سابقه توسعه‌دهنده، احتمالا به زودی شاهد انتشار نسخه اندروید نیز خواهیم بود.

Pocket Run Pool

Pocket Run Pool

سازنده: Zach Gage قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 136.2 مگابایت زبان:

Stickman Soccer 2018

Stickman Soccer 2018

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بعد از دو سال غیبت، آدمک‌ها بالاخره در لباس فوتبالیست‌ها به گوشی‌های هوشمند برگشتند. نسبت به آخرین بازی تیمی Djinnworks که Stickman Basketball 2017 بود، هنرنمایی جدید آدمک‌ها نتوانست تحت تاثیرمان قرار دهد و بازی مشکلات عجیبی دارد. با این حال برای کسانی که به دنبال یک تجربه آرکید و سریع از فوتبال هستند، شاید Stickman Soccer 2018 بهترین گزینه باشد.

همانند گذشته در اینجا هم دو تیم از استیکمن‌ها رو‌به‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند و هر کسی که در نود دقیقه بتواند گل بزند، برنده خواهد شد؛ با آنالوگ سمت چپ بازیکن‌ها را حرکت دهید و به کمک دکمه‌های سمت راست در هنگام حمله گل زده و وقتی که توپ به دست حریف رسید، سعی کنید آن را بگیرید.

بزرگترین پیشرفت بازی نسبت به گذشته به گرافیکش باز می‌گردد. به خصوص فریم‌ریت که حتی روی دیوایس‌های نسبتا قدیمی‌تر هم ثابت بوده و بازی در 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. حضور جام جهانی 2018، قابلیت شخصی‌سازی و ارتقا بازیکن‌ها و وجود بیش از 150 تیم از دیگر ویژگی‌های مهم Stickman Soccer 2018 هستند.

Stickman Soccer 2018

Stickman Soccer 2018

سازنده: Djinnworks GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 299.4 / 84.7 مگابایت زبان:

Deploy And Destroy

Deploy And Destroy

  • بازی آنلاین است

Deploy And Destroy می‌توانست همان بازی باشد که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، عنوانی با یک گیم‌پلی سریع و دشمنان زیاد که در آن جای قایم باشک بازی و کاورگیری، مجبورید به دل شخصیت‌های منفی بزنید و با تیرهای زیادی که دارید آن‌ها را از پا در بیاورید؛ یک «دووم» (DOOM) روی اسمارت‌فون‌ها که خیلی وقت‌ است ندیده‌ایم.

اما تمرکز Deploy And Destroy بر بخش آنلاین و شباهت آن به Guns of Boom کمی ناامیدمان کرد. البته همچنان با دانلود ساخته AppsMinistry می‌توانید انتظار یک اثر سرگرم‌کننده، خشن و سراسر هیجان را داشته باشید. در بازی و همانند بقیه آثار شوتر آنلاین، در اینجا نیز دو تیم در محیطی نسبتا بزرگ با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

هر تیمی که در مدت زمان مشخصی بیشتر بکشد، برنده خواهد شد. در این بین می‌توانید با شخصیت سریال معروف Ash vs. Evil Dead و اسلحه‌هایش به جنگ بروید، کاراکتر فیلم Divergent را انتخاب کنید یا با مبارزین خود بازی به یک نبرد خونین قدم بگذارید. هر کدام از شخصیت‌ها دارای اسلحه‌های مخصوص خود بوده و قابلیت ارتقا آن‌ها را هم دارید.

Deploy and Destroy

Deploy and Destroy

سازنده: AppsMinistry قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 504 مگابایت زبان:

Homo Machina

  • بازی آفلاین است

درون بدن انسان چه خبر است؟ Homo Machina نمایی تکنولوژی‌گونه از اعضای مختلف انسان را به نمایش گذاشته و در آن باید با رفتن به بخش‌های مختلف همانند چشم، معده یا قلب معماهای گوناگونی را حل کنید. مکانیزم پازل‌های هر قسمت نیز متفاوت با یکدیگر بوده و بنابراین برای هر کدام مجبورید یک استراتژی جدید پیش بگیرید.

Homo Machina بدن را متفاوت‌تر از همیشه به نمایش می‌گذارد و البته با معماهای خلاقانه‌اش می‌تواند هوش‌تان را به چالش بکشد. انتظار عنوانی طولانی هم نداشته باشید، نهایت در یک ساعت بازی را به اتمام می‌رسانید. بد نیست بدانید ARTE Experience پیشتر بازی‌های معروف Type:Rider و Vandals را ساخته بود.

Homo Machina

Homo Machina

سازنده: ARTE Experience قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 565 / 487 مگابایت زبان:

Faraway 3: Arctic Escape

Faraway 3: Arctic Escape

  • بازی آفلاین است

به پایان سه‌گانه Faraway رسیدیم و Arctic Escape داستان یافتن پدر گمشده را به پایان می‌رساند. در قسمت اول به صحرایی سوزان قدم گذاشتید، در ادامه به جنگل‌های سرسبز رفتید و حالا هم به عنوان آخرین مرحله ماجراجویی به یک منطقه سردسیر پوشیده از برف پا می‌گذارید. بازی از دیدگاه گیم‌پلی همان راه دو قسمت قبل را ادامه می‌دهد.

یعنی در هر مرحله، با گشتن در محیط باید معماها را حل کنید. همچنین Snapbreak سیستم درآمدزایی قبلی خود را این بار هم به Arctic Escape آورده و بنابراین تنها چند مرحله ابتدایی رایگان هستند. Arctic Escape با گرافیک هنری جذاب خود و معماهای گوناگونش، می‌تواند اثر سرگرم‌کننده‌ای برای علاقه‌مندان به سبک اشاره‌ و کلیک (Point & Click) باشد.

Faraway 3: Arctic Escape

Faraway 3: Arctic Escape

سازنده: Snapbreak قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 296 / 98 مگابایت زبان:

I'm Ping Pong King

I'm Ping Pong King

I'm Ping Pong King اثر فوق‌العاده ساده‌ای است و حتی خود سازنده هم در همان منوی ابتدایی این نکته را به بازیکن می‌گوید. اتفاقا همین ساده‌سازی‌ها هم باعث شده تا ساخته Orangenose به یکی از لذت‌بخش‌ترین بازی‌های ورزشی موبایل تبدیل شود. بازی همانگونه که اسمش نشان می‌دهد، تمرکزش را روی پینگ پونگ گذاشته و در آن تنها با دو حرکت سر و کار دارید.

با ضربه روی سمت چپ یا راست صفحه موبایل، توپ‌هایی که به این جهت‌ها می‌آیند را بزنید. شاید به نظر ساده بیاید ولی به خاطر سرعت بالای توپ، انیمیشن‌های جالب شخصیت‌ها و سبک گرافیکی خاص بازی خیلی وقت‌ها مسیر اشتباه را انتخاب می‌کنید. البته رفته‌رفته نیز رقیبان‌تان سخت‌تر می‌شود.

tickman

I'm Ping Pong King

I'm Ping Pong King

سازنده: Orangenose قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 33.51 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی