ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش: توسعه دومین موبایل کمپانی اسنشال کنسل شده است

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، کمپانی اسنشال تمام برنامه هایش برای توسعه دومین اسمارت فون خود را کنسل کرده و احتمال فروش کمپانی نیز وجود دارد. در حال حاضر جزییات زیادی در این باره در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، کمپانی اسنشال تمام برنامه هایش برای توسعه دومین اسمارت فون خود را کنسل کرده و احتمال فروش کمپانی نیز وجود دارد. در حال حاضر جزییات زیادی در این باره در دست نیست و صحبت های مربوط به فروش کمپانی چندان محتمل به نظر نمی رسند؛ ضمناً بلومبرگ هم می گوید که اسنشال هنوز برنامه هایی برای محصولات آتی خود دارد.

مسئله ای که به نظر قطعی می رسد اینست که دومین اسمارت فون اسنشال قرار نیست از راه برسد. بلومبرگ می گوید که توسعه این اسمارت فون کنسل شده و مهندسان حالا مشغول کار روی یک محصول هوشمند خانگی هستند که طی سال آتی میلادی روانه بازار می شود؛ این دیوایس تازه ممکن است همان رقیب آمازون اکو باشد که اسنشال یک سال پیش درباره اش صحبت کرده بود.

در بخشی دیگر از این گزارش آمده که اسنشال ممکن است کماکان در تجارت موبایل های هوشمند باقی بماند؛ اما دیگر خود به طراحی دیوایس ها نمی پردازد و در عوض توسعه موبایل های خود را به فاکسکان خواهد سپرد. گفتنی است که نخستین موبایل این کمپانی از زمان عرضه در آگوست 2017، فروشی 150 هزار واحدی داشته است.

اسنشال فون

در مورد فروش کمپانی هنوز تصمیمی قاطع اتخاذ نشده، اما اسنشال امیدوار است که در صورت نیاز قادر به فروش تمام متعلقات خود باشد؛ متعلقاتی که پتنت ها، سخت افزارها و پروژه های آتی را شامل می شود. این کمپانی حتی برای انتقال کارمندان به هر شرکتی که آن را خریداری کند برنامه ریزی کرده و به شکل فعالانه مشغول ارائه پیشنهاد فروش خود به سایر فعالان این حوزه است.

اسنشال در بیانیه اخیر خود، کنسل شدن روند توسعه موبایل بعدی را به شکل غیرمستقیم تایید کرده:

ما همیشه محصولات مختلفی را به صورت همزمان توسعه می دهیم و از کنسل کردن برخی از آنها به خاطر محصول دیگری که فکر می کنیم موفق تر خواهد بود استقبال می کنیم. ما تمام تلاش خود را روی محصولات آتی و انقلابی متمرکز کرده ایم که محصولات خانگی و موبایل را شامل می شود.

در این بین، اندی روبین، موسس اسنشال و خالق اندروید نیز در ایمیلی به کارمندان خود گفته است: «هیچکس (از جمله من در حال حاضر) نمی داند که بهترین اتفاق برای کمپانی چیست». به گفته روبین، اسنشال هم اکنون «در حال همکاری با بانکداران برای دریافت سرمایه» است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    خدای شکر لیاقتش بدتر از اینا بود

  • John Brown
    John Brown | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    آدم که خالق اندروید باشه نباس با شهرتش سو استفاده کنه. آخر همه اینجور شرکت ها همینه. فله ای یه کاری می کنن بعد با تاخیر در عرضه نارضایتی خریدار رو پیش میاره و آخرشم هیچی. نوکیا رو دیدید که خیلی یواش و با حوصله به عرصه برگشت؟

    • omidapk2020
      omidapk2020 | ۴ خرداد ۱۳۹۷

      نوکیا بخاطره hmd با شکوه شد نوکیا بخاطر آپدیت های زود به زود و مداوم بر سر زبان ها افتاد مثله آیفون وگرنه همه مون دیدیم و میدونیم صفحه نمایش و دوربین نوکیا خیلی ضعیف تر از سامسونگ و الجی و اپل هست

      • John Brown
        John Brown | ۴ خرداد ۱۳۹۷

        با نظرت مخالفم چون من بیشتر از شما با گوشی سر کار دارم. سامسونگ و الجی هرچقدر هم گوشی بسازن صفحه نمایش و دوربینش به گردپای نوکیا808 یا n8 یا lumia 1020 نمیرسه. بحث مگاپیکسل نیست بگی که اینا زیاده. نه از هر لحاظ بهتره چون لنز درس حسابی داره. تو این گوشی های نسل جدید ما این قابلیت ClearBlack نوکیا رو ندیدیم. به هر حال تجربه پدر علمه. منم تجربه شو دارم.

        • omidapk2020
          omidapk2020 | ۴ خرداد ۱۳۹۷

          داداش آره قدیما مثلا 13 سال پیش نوکیا مثله اپل غول موبایل بود ولی الان چی؟
          دیگه زمان حکومت نوکیا تموم شد و به زودی نه چندان دور دوران حکومت اپل هم تمام میشه

مطالب پیشنهادی