ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاه نزدیک دیجیاتو به قابلیت‌های جدید جیمیل [تماشا کنید]

اگر می‌خواهید کار با نسخه جدید سرویس ایمیل گوگل را یاد بگیرید، در این ویدیو به آموزش جیمیل و قابلیت‌های تازه‌اش پرداخته‌ایم. هفت سال از آخرین بروزرسانی بزرگ جیمیل می گذرد و این سرویس با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

اگر می‌خواهید کار با نسخه جدید سرویس ایمیل گوگل را یاد بگیرید، در این ویدیو به آموزش جیمیل و قابلیت‌های تازه‌اش پرداخته‌ایم.

هفت سال از آخرین بروزرسانی بزرگ جیمیل می گذرد و این سرویس با طراحی جدیدش توانسته جانی تازه بگیرد. در جیمیل جدید گوگل نگاه ویژه‌ای به امنیت سرویس خود داشته، تعامل بیشتری بین این کلاینت ایمیل و دیگر سرویس‌های زیر مجموعه‌اش برقرار کرده و در کنار آن‌ها مدیریت ایمیل‌ها هم راحت‌تر شده‌اند.

جیمیل با قابلیت‌های جدیدش، به همان اندازه که در وقت کاربر صرفه‌جویی می‌کند به همان اندازه نیز نیاز او برای باز کردن تب‌های بیشتر مرورگر و استفاده از بقیه سرویس‌های گوگل را کاهش می‌دهد؛ تقریبا همه‌چیز در محیط تازه جیمیل فراهم شده است.

یک تغییر خوب در جیمیل جدید وجود دکمه‌های تعاملی است که در کنار پیام‌های دریافتی ظاهر می‌شوند تا به عملکرد‌های مختلف دسترسی سریع‌تری بدهند. به ترتیب از چپ به راست چهار دکمه‌ی تعاملی جدید به شما امکان آرشیو کردن، پاک کردن، نشان کردن یا Snooze کردن ایمیل‌ها را خواهند داد.

یک تغییر خوب در جیمیل جدید وجود دکمه‌های تعاملی است

اما در کنار این موضوع، جیمیل جدید به خوبی متوجه می‌شود که برخی از پیام‌های دریافتی، پس از گذشت چند روز بدون پاسخ از طرف شما باقی مانده‌اند و حتی متوجه می‌شود که پیام‌های ارسالی چند روز است که پاسخی دریافت نکرده‌اند.

قابلیت جدید دیگر هم حالت محرمانه است. شما در جیمیل جدید می‌توانید ایمیل‌های محرمانه ارسال کنید؛ ایمیل‌هایی که بعد از گذشت زمانی مشخص منقضی می‌شوند و در زمانی که خودتان تعیین می‌کنید از بین می‌روند.

اگر از نسخه‌ی موبایل جیمیل استفاده می‌کنید هم احتمالا با ویژگی پاسخ دهی هوشمند آن آشنا باشید؛ ویژگی‌ای که با پیشنهاد چند گزینه حاوی پیام‌هایی کوتاه به شما امکان پاسخ دهی سریع به پیام‌های دریافتی را می‌دهد. این ویژگی به جیمیل دسکتاپ هم رسیده تا از تایپ‌ بیهوده صرفا برای تشکر کردن، تایید کردن و نفی کردن جلوگیری کرده و صرفا با انتخاب یک گزینه، پاسخ مورد نظرتان را ارسال کنید.

در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • OLD
    OLD | ۶ خرداد ۱۳۹۷

    این تغییرات روی جمیل من اعمال نشده! باید کار خاصی کنم که فعال شه؟؟

    • OLD
      OLD | ۶ خرداد ۱۳۹۷

      شرمنده. کشفش کردم ... باید رفت روی منو و try new gmail رو زد تا فعال شه

  • MarShaL
    MarShaL | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    مطالبی خوبی بود به خاطر این که ویدیو گذاشته بودید البته همش رو بلد بودم

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    مرسی

مطالب پیشنهادی