ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک هفته مانده به رونمایی رسمی، مشخصات سخت افزاری پرچمدار شیائومی می 8 فاش شد [به روزرسانی]

پرچمدار بعدی کمپانی شیائومی، یعنی اسمارت فون Mi 8 قرار است تا یک هفته دیگر به صورت رسمی معرفی شود اما برخلاف آنچه در صنعت تکنولوژی و موبایل رایج است، تا به امروز هیچ اطلاعاتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۰

پرچمدار بعدی کمپانی شیائومی، یعنی اسمارت فون Mi 8 قرار است تا یک هفته دیگر به صورت رسمی معرفی شود اما برخلاف آنچه در صنعت تکنولوژی و موبایل رایج است، تا به امروز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری دستگاه نداشته ایم و صرفاً می دانستیم که شیائومی در روز 31 مه مراسمی برای رونمایی از آن برگزار می کند.

با این حال شیائومی می 8 قرار نیست یک استثنا باشد و بالاخره لیست مشخصات سخت افزاری آن افشا شده که ما را بیش از پیش با چرپمدار مورد انتظار چینی ها آشنا می کند. همانطور که انتظار می رفت می 8 قرار است مشخصاتی شبیه به سایر پرچمدارهای موجود در بازار داشته باشد اما به طور یقین با قیمتی کمتر از آنها روانه بازار می شود که همواره پوئن اصلی شیائومی در برابر رقبا بوده است.

تصویر تیزر شیائومی می 8

بنابر لیستی افشایی، شیائومی می 8 به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود و 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را زیر شنل خود جای داده است. نمایشگر غول آسای 6.2 اینچی دستگاه از نوع IPS است و رزولوشن 2200x1080 را به نمایش در می آورد. افراد علاقه مند به عکاسی احتمالاً از دانستن این موضوع خوشحال خواهند شد که می 8 از دوربینی دوگانه با دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی هم سنسوری 16 مگاپیکسلی دارد.

باتری 3300 میلی آمپر ساعتی دستگاه، احتمالاً کاربر را برای یک روز کامل و پرمشغله همراهی می کند و اندروید 8.1 اوریو نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. گفتنی است که شیائومی می 8 احتمالاً تنها 172 گرم وزن و 7.8 میلی متر قطر خواهد داشت. شیائومی می 8 قرار است به صورت رسمی در خاک چین معرفی شود اما به طور یقین راه خود را به سایر بازارهای جهان باز خواهد کرد.

به روزرسانی

به تازگی عکس جدیدی از بسته بندی شیائومی می 8 لو رفته که مشخص می‌کند موبایل یاد شده از بریدگی نمایشگر و دوربینی دوگانه بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • اردلان
    اردلان | ۶ خرداد ۱۳۹۷

    آیا گوشی های شیائومی راحت در ایران رجیستر میشه، یا اینکه کلی باید هزینه کنیم و باج بدیم تا رجیستر شدش رو بخریم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی