ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

همکاری تویوتا و سوزوکی برای ارایه مدل های سبز مشترک

دو خودروساژ ژاپنی تویوتا و سوزوکی در نظر دارند در راستای توسعه تکنولوژی، تولید خودرو و بازاریابی با همدیگر همکاری هایی را آغاز کنند. نخستین ثمره این همکاری تولید آزمایشی اتومبیل هایی مشترک برای بازار ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

دو خودروساژ ژاپنی تویوتا و سوزوکی در نظر دارند در راستای توسعه تکنولوژی، تولید خودرو و بازاریابی با همدیگر همکاری هایی را آغاز کنند. نخستین ثمره این همکاری تولید آزمایشی اتومبیل هایی مشترک برای بازار هند خواهد بود و دو شرکت یاد شده قرار است بزودی در این زمینه با هم گفتگوهای بیشتری داشته باشند.

Osamu Suzuki, chairman of Suzuki Motor Corp., right, and Akio Toyoda,
اسامو سوزوکی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سوزوکی (راست) در کنار آکیو تویودا مدیر عامل تویوتا (چپ)

سوزوکی یکی از نخستین خودروسازان خارجی است که وارد هندوستان شده و در بازار خودرویی این کشور حضوری بسیار پر رنگ دارد. این کمپانی نقش کاملا مثبتی در پیشرفت صنعت خودروی هند ایفا کرده و توانسته از طریق همکاری با ماروتی (خودروساز هندی) اتومبیل هایی مناسب برای اهالی این کشور در حال توسعه تولید کند.

11_maruti_300
بر اساس آمار از هر دو خودروی فروخته شده در هند، یک دستگاه متعلق به شرکت سوزوکی-ماروتی است

آنطور که در خبرها آمده موضوع گفتگوهای بعدی دو خودروساز ژاپنی درباره کمک های فنی تویوتا به سوزوکی در رابطه با تولید مدل های کوچک، پیشرانه های فوق العاده بهینه و پشتیبانی از اتومبیل های مزین به نشان سوزوکی که در یکی از کارخانه های تویوتا در هند مونتاژ می شوند، اختصاص خواهد یافت.

toyota-Suzuki

آقای آکیو تویودا مدیر عامل تویوتا در این باره گفته:

به عنوان عضوی از جامعه هند، تویوتا در کنار سوزوکی تمام سعی خود را خواهد کرد تا آزادی و لذت را در حمل و نقل آینده این جامعه ارتقا داده و خودروهای "ساخت هندوستان" را در آفریقا و بسیاری از کشورهای دیگر جهان به انتخابی مناسب و محبوب بدل کند.

Hire Toyota Camry in Delhi

بد نیست اشاره کنیم مذاکرات موجود بین تویوتا و سوزوکی از فوریه 2017 کلید خورده و کماکان ادامه دارند. پیشتر مقامات این دو شرکت برای همکاری های تجاری جلساتی را با هم برگزار کرده بودند. آنها امیدوار هستند با رسانه ای شدن مذاکرات، در آینده نزدیک قراردادی رسمی بین تویوتا و سوزوکی منعقد شود.

toyota-Suzuki (2)

همانگونه که در مطالب قبلی اشاره شده، صنعت خودروی هند در حال حاضر با شتابی بالا رو به پیشرفت است. حضور گسترده خودروسازان عمدتا آسیایی در این کشور و همکاری آنها با شرکت های داخلی و همچنین مالکیت چند کمپانی بزرگ توسط هندی ها برخی از نشانه های این امر به شمار می روند.

carmakers in india

به نظر می رسد هندوستان نیز مسیری مشابه با ترکیه را در پیش گرفته و به پایگاهی منطقه ای برای تولید و مونتاژ مدل های مختلف برای کشورهای آفریقایی و دیگر کشورهای در حال توسعه تبدیل خواهد شد، اتفاقی که می توانست برای ما نیز رخ دهد، اما شرایط طوری رقم خورد که اکنون باید نگران حذف زه های جانبی یک ارابه باشیم!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alliabbas
    alliabbas | ۷ خرداد ۱۳۹۷

    ???????

  • mohammad
    mohammad | ۷ خرداد ۱۳۹۷

    فقط متن آخر حذف زه یک ارابه????????

مطالب پیشنهادی