ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلگسی اس 9 مینی دوربینی مشابه آیفون 10 خواهد داشت؟ [به روز رسانی: ویدیو احتمالاً مربوط به گلکسی A9 استار بود]

ماه گذشته میلادی بود که گوشی هوشمند گلکسی اس 9 مینی با کد SM-G8850 از رگولاتوری ارتباطات چین (TENNA) تأییدیه دریافت کرد. تصاویری که توسط رگولاتوری منتشر شده بود، خبر از دوربین اصلی دوگانه آن می ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۵

ماه گذشته میلادی بود که گوشی هوشمند گلکسی اس 9 مینی با کد SM-G8850 از رگولاتوری ارتباطات چین (TENNA) تأییدیه دریافت کرد. تصاویری که توسط رگولاتوری منتشر شده بود، خبر از دوربین اصلی دوگانه آن می داد. اخیراً ویدیدی زنده ای منتسب به این گوشی منتشر شده که این موضوع را تأیید می کند.

بر اساس آنچه در این ویدیو مشاهده می شود، نحوه قرار گیری دوربین ها مشابه با آیفون 10 و به صورت عمودی در گوشه بالا و سمت چپ قاب پشتی است. علاوه بر این در میانه قاب پشتی حسگر اثر انگشت به چشم می خورد و به این ترتیب به نظر می رسد احتمال لمس سهوی دوربین در هنگام استفاده از این حسگر وجود نداشته باشد. پیش از این چنین مشکلی در گوشی های گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 پلاس دیده شده بود، گوشی هایی که حسگر اثر انگشتشان در نزدیکی دوربین اصلی قرار گرفته بود.

این ویدیو که توسط SlashLeaks منتشر شده، همچنین ظاهر قاب جلویی گلکسی اس 9 مینی را نشان می دهد.

بنا بر گمانه زنی هایی که پیش از این مطرح شده، گلکسی اس 9 مینی از نمایشگری 5.8 اینجچی بهره خواهد برد که رزولوشن 1440 در 2960 پیکسلی یا به عبارتی +QHD را ارائه خواهد داد. همچنین بنچمارک منتسب به این گوشی که پیش از این منتشر شده بود، خبر از تعبیه چیپست اسنپدراگون 660 در آن می داد که به 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.8 گیگاهرتز مجهز شده بود.

انتظار می رود گلکسی اس 9 مینی در نسخه های دارای 4 و 6 گیگابایت رم روانه بازار شود. همچنین برخی از گزارش ها اشاره داشته اند که ممکن است شاهد رونمایی از این گوشی با نام دریم-لایت باشیم.

پیش از این آخرین گوشی گلکسی اس مینی که از سوی سامسونگ معرفی شده بود، گلکسی اس 5 مینی بود. البته در 31 اردیبهشت ماه کمپانی کره ای از گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی کرد که نسخه خاصی از گلکسی اس 8 است و تا پیش از معرفی تصور می شد از رده گلکسی اس مینی باشد.

 

به روز رسانی: 

به تازگی گفته شده موبایلی که در ویدیو نشان داده شده ممکن است «گلکسی A9 استار» باشد و نه گلکسی اس 9 مینی. به این ترتیب مشخصات گمانه زنی شده به A9 استار مربوط می شود. احتمال می رود A9 استار نمایشگری 6.3 اینچی از نوع امولد و با رزولوشن 1080 در 2220 داشته باشد و از دوربین دوگانه با حسگرهای 24 و 16 مگاپیکسلی بهره مند باشد. همچنین احتمالاً دوربین جلویی آن از حسگری 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد و به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

 

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی اس 9؛ بدنه‌ی آلومینیومی پیشرفته چقدر تاثیرگذار است؟ 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی