ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تماس ویدیویی گروهی واتس اپ
نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت تماس تصویری گروهی به واتس اپ رسید

فیسبوک در جریان برگزاری کنفرانس F8 امسال اعلام کرد که به زودی قابلیت‌های جدیدی برای واتس‌اپ از راه می‌رسند. یکی از مورد انتظارترین این قابلیت‌ها بدون شک تماس تصویری گروهی واتس اپ است که از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

فیسبوک در جریان برگزاری کنفرانس F8 امسال اعلام کرد که به زودی قابلیت‌های جدیدی برای واتس‌اپ از راه می‌رسند. یکی از مورد انتظارترین این قابلیت‌ها بدون شک تماس تصویری گروهی واتس اپ است که از ماه‌ها پیش زمزمه ارائه آن برای این اپلیکیشن پیام‌رسان به گوش می‌رسید.

حالا به نظر می‌رسد که بعد از مدت‌ها، بالاخره انتشار قابلیت تماس ویدیویی و صوتی گروهی برای واتس‌اپ آغاز شده باشد. به گزارش اندروید پلیس بعضی کاربران گوشی‌های اندرویدی از ظاهر شدن گزینه تماس گروهی در میان قابلیت‌های اپلیکیشن خبر داده‌اند.

البته از چند روز پیش، کاربران iOS هم قابلیت مشابهی را دریافت کرده‌اند. کاربران اندروید برای تست مکالمه ویدیویی گروهی واتس‌اپ می‌بایست آخرین نسخه بتای اپ به شماره 2.18.162 را روی گوشی‌های موبایل خود نصب کنند.

تماس ویدیویی گروهی واتس اپ

با این وجود، ظاهرا تمام کاربرانی که نسخه بتا را نصب می‌کنند قادر به دسترسی به این قابلیت نیستند، بنابراین احتمال دارد که فیسبوک این خصوصیت را به شکل یک آپدیت سروری و فقط برای تعداد محدودی از کاربران اپلیکیشن منتشر کرده باشد.

اندروید پلیس گزارش می‌دهد که در مکالمه گروهی ویدیویی واتس‌اپ نهایتا سه نفر می‌توانند شرکت داشته باشند که برای یک اپ پیام‌رسان که بیشتر روی رد و بدل کردن پیام‌های متنی متمرکز است، محدودیت معقولی به حساب می‌آید. البته شاید با ارائه نسخه کامل شاهد افزایش این تعداد به چهار نفر نیز باشیم.

در هر صورت، این خصوصیت کاربردی فعلا در مراحل آزمایشی خود به سر می‌برد و مشخص نیست که این تست تا چه مدت ادامه دار باشد. بنابراین هنوز نمی‌توان در مورد زمان انتشار آن برای نسخه نهایی اپلیکیشن زمانی تعیین کرد. شاید به‌روزرسانی بعدی اپلیکیشن زمانی باشد که بتوانیم این خصوصیت را در واتس اپ امتحان کنیم.

نکته مسلم اینجاست که در صورت ارائه این قابلیت، تماس ویدیویی گروهی ویژگی بسیار مفیدی خواهد بود که جمعیت میلیاردی کاربران واتس اپ از آن استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میلاد ترابی
    میلاد ترابی | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    مثل تلگرام کانال هم داشته باشه خیلی خوب میشه

مطالب پیشنهادی